עסקים ופיננסיםפתרונות לעסקים

העסק שלך זקוק למערכת תקשורת חכמה

כיום כל עסק זקוק לפתרונות תקשורת חכמים ומתקדמים ולמערכת תקשורת איכותית וחדשנית המאפשרת לארגון להתקדם ולהתייעל. פתרונות התקשורת החכמים מאפשרים לייעל תהליכים בארגון ולהעניק לעסק יתרונות מול המתחרים. כמו כן, ניהול תקשורת חכמה בעסק מוביל לחיסכון ניכר בעלויות התקשורת של הארגון, לסנכרון מהיר של המידע בין חלקיו השונים של הארגון ובמתן שירות יעיל יותר ללקוחות. כדי לקדם ולייעל את העסק חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום וזו תתכנן ותתקין מערכת תקשורת מתקדמת יותר הכוללת לרוב מרזי תקשורת איכותיים ואמינים המספקים תמיכה והגנה על ציוד התקשורת היקר ומאפשרים שימושיות גבוהה וגמישה בהתאם לצרכי הלקוח, מרכזיות IP מתקדמות עם חיבור טלפונים סלולאריים כשלוחות, מערכת קול סנטר מתקדמת, העברת הודעות קוליות למייל וקווי חוץ דיגיטליים מהירים.

ניהול התקשורת בארגונים גדולים

צרכי התקשורת של ארגונים גדולים הולכים וגדלים אך לשמחתנו הטכנולוגיה באה לעזרתנו וניתן למצוא בשוק פתרונות חכמים ויעילים. חשוב להשקיע בתשתית חכמה ויעילה כמו מארזי תקשורת איכותיים לארון התקשורת המותקן בעסק. מארז תקשורת נועד לספק מסגרת יציבה ואמינה לתשתית ה- IT של הארגון תוך שמירה על תנאים אופטימאליים של קירור הציוד ולחלוקת חשמל יעילה וחסכונית. כמו כן, במארזים חדשים לארון התקשורת ניתן לטפל בבעיות ללא השבתת המערכת בגלל גישה נוחה מהצד לכרטיסים השונים ואפשרות לאבחן תקלות ביעילות. ניתן להרחיב את תשתית ה- IT בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון ובארונות תקשורת חכמים ואיכותיים אפשר להתקין ציוד חדש ומוצרים משלימים כמו מערכות אל פסק המאפשרות לארגון לעבוד ולגבות נתונים בזמן במידה וקורית הפסקת חשמל בעסק, יחידות לחלוקת כוח ופתרונות נוספים.

חיסכון בהוצאות התקשורת

עלויות התקשורת בארגונים גדולים עלולות להגיע לסכומים נכבדים כל עוד לא מתקינים מערכת תקשורת חכמה, ממוחשבת ומתקדמת. בשנים האחרונות מרבית הארגונים הגדולים במשק עברו למרכזיות IP המאפשרות להם לנהל תקשורת באמצעות רשת האינטרנט. כך ניתן לחסוך עלויות גבוהות הכרוכות ביצירת תקשורת בין סניפים מרוחקים של הארגון ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי, בארץ או בחו"ל. כמו כן, ניתן לספק לעובדים גישה מרחוק באמצעות שלוחות ייעודיות כמו חיבור טלפון נייד כשלוחה במערכת וכך עובדים הנמצאים מרבית היום בחוץ מחוברים למערכת התקשורת החכמה ונהנים מיכולותיה הרבות כמו אפשרות להשאיר הודעות קוליות במייל וכמובן תעריף זול יותר של שיחות פנים ארגוניות ושיחות ללקוחות.

מרכזיות IP מאפשרות לייעל גם את העבודה מול הספקים והלקוחות ולהציע שירות מהיר ויעיל יותר. מנהלי הארגון יכולים לנטר ולנהל פיקוח ובקרה על השיחות הנכנסות והיוצאות, להקליט שיחות ולנתח אותן כדי לשפר את השיחות ולהגדיל מכירות ועל מנת להקטין את הוצאות התקשורת. מעבר לכך ניתן לייעל את פעילות העובדים בארגון, לקצר זמני המתנה של לקוחות המתקשרים לארגון באמצעות ניווט שיחות מתקדם לשלוחות פנויות ועוד.

Tags

מאמרים דומים

Back to top button