עסקים ופיננסיםפתרונות לעסקים

מה הן חממות טכנולוגיות לסטארטאפים

על מנת לעודד יזמים צעירים לפתח את הרעיונות שלהם, הוקמו חממות טכנולוגיות לסטארטאפים אשר מאפשרות ליזמים הצעירים ליהנות מסיוע ולבצע את עבודת המחקר בצורה הטובה ביותר תוך התארגנות לצורך מימוש הרעיון והבאת הרעיון לידי מוצר בפועל.

מיהו קהל יעד של חממות טכנולוגיות

לשאלה מי הוא אותו קהל יעד של חממות טכנולוגיות, התשובה היא יזמים ואנשי חברות סטארט אפ אשר בעלי רעיונות טכנולוגיים חדישים אשר נמצאים בשלב הראשוני של פיתוח הרעיון וזקוקים לסכומי כסף על מנת להוציא את הרעיון לפועל.

מה הן 7 הדרישות

על מנת שאותם יזמים יקבלו סיוע של חממות טכנולוגיות, הם נדרשים לעמוד בתנאי סף שונים:

  • הגשת בקשה: בעת הגשת הבקשה עבור החממות היזמים צריכים להיות בעלי מיומנות וניסיון.
  • תנאי עבודה: היזמים נדרשים לעבוד במשרדים של החממה בלבד.
  • תמלוגים: אם המיזם כולל תמלוגים הרי התמלוגים מתחלקים בהתאם לתקנות.
  • העברת חובות: בתום סיום הפעילות במסגרת החממה, יתבצע הליך של העברה של החובות מהחממה הטכנולוגית לחברה.
  • פעילות: למרות סיום העבודה הרשמי, החברה תמשיך לפעול מול הלשכה של המדען הראשי בכל הקשור לנושא של תמלוגים ופעילות.
  • שימור הידע: במידה ובעלי המיזם יתבקשו להעביר את הידע שלהם למקומות אחרים בעולם, הרי הם יצטרכו לצורך כך לקבל אישור של ראש לשכת המדען הראשי וגם לשלם למדינה חלק מהמענק הניתן להם.
  • נהלים: אותן חברות של היזמים הצעירים יהיו כפופים לנהלים את החממה בהתאם להוראות של מנהלי החממות.

מהם תחומי הסיוע

במסגרת חממות טכנולוגיות מוענק סיוע ליזמים צעירים אשר יש להם רעיונות טכנולוגיים חדשים. אותן חממות מהוות מסגרת אשר במסגרתה היזמים הצעירים מקבלים סיוע ובמה להציג את הרעיונות שלהם.

אותה חממה מסייעת להם להפוך את הרעיון שלהם למוצר ולהקים חברה משגשגת. כחלק מהסיוע, המדינה אחראית על מימון השלב החשוב ביותר על מנת לסייע לאותם יזמים צעירים להתפתח. במהלך הפעילות בחממה היזמים הצעירים מגדילים את הסיכוי שלהם לגייס כספים וכן להתחבר לשותפים.

מהו הערך המוסף

העת הקמה של מיזם יש חשיבות רבה להתייעץ עם מי שכבר ראו דבר או שניים ויכולים לתרום מהניסיון הפרטי שלהם בכל הקשור להתפתחות של מיזם כזה או אחר על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה בשוק בו יש לא מעט מתחרים.

לשאלה מהו הערך המוסף של החממה, התשובה היא כי מדובר בליווי של אנשי מקצוע וכן מקום על מנת להתפתח מבחינה מקצועית.

אותו ליווי מקצועי ניתן על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר להם ניסיון רב בכל הקשור לייעוץ מקצועי. בעת יציאה לדרך יש חשיבות רבה להיעזר במומחים בתחום על מנת לבנות את המיזם בצורה הטובה ביותר תוך הכנת תוכנית עסקית יסודית הכוללת פירוט יסודי של כל השלבים החשובים בעסק.

 

Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button