כללי

מצלמות אבטחה במעגל סגור בשילוב אפליקציות

בימינו עולם מצלמות האבטחה הוא כבר לא מזמן מצלמות צינור מגושמות אשר מצלמות רק לכיוון אחד, החידושים הנפלאים רק משדרגים את חווית השימוש ואת התמורה להשקעה. בשנים האחרונות מתחילים לראות יותר ויותר מערכות אבטחה במעגל סגור שמחוברות לפלאפון חכם בעזרת אפליקציות נתמכות. כמובן מצלמות אבטחה אלו לא זולות, אך ההשקעה שווה זאת מאוד. אם מותקנות נכון ומטופלות כמו שצריך, מצלמות אבטחה בשילוב אפליקציות מייצרות חווית אבטחה מושלמת. מי לא רוצה לישון בראש שקט שהוא יודע שהסביבה החשובה לו ביותר מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר בבית עסק, בית פרטי או אף מפעל ענק, אין מקום שלא צריך להיות מוגן ברמה הגבוהה ביותר.

מצלמות אבטחה לא נועדו לשם תיעוד וצילום מקיף למשך כל שעות היממה, הן משמשות הרבה מעבר. כלומר, מצלמות אבטחה לא רק מתעדות את המתרחש, הן גם יוצרות הרתעה עוצמתית לכל אדם אשר מעוניין לבצע מעשה זימה בשטח החשוב שלנו, בין אם זה גנב או ונדליסט.

כאשר משקיעים במערכת מצלמות אבטחה לבית או לכל מקום אשר חשוב לנו מאוד, כדי להשקיע ברמה הגבוהה ביותר. כיום ישנם חידושים רבים בתחום מצלמות האבטחהץ חידושים אלה יוצרים חווית שימוש אינטראקטיבית ושליטה מלאה על כל החומרה לכל צורך. אין סוף לחידושים, אך הבולטים מביניהם הן מצלמות האינפרא אדום אשר מספקות יכולת צפייה בכל תאורה. אין אחד שלא יודע שגנב מנוסה מבצע את פועלו בלילה, כאשר אין עדים, כולם ישנים והסביבה חשוכה, לכן הומצאו מצלמות האינפרא אדום עם יכולת הראייה הלילית. חידוש נוסף אשר נכנס לשימוש הוא המצלמות הממונעות. מצלמות אלה הן בעצם מצלמות אשר מסוגלות לבצע זום אין ואאוט, לזוז לכיוונים שונים ובעצם מצלמה אחת יכולה לבצע עבודה של מספר מצלמות רבות במקום יחיד. חידוש נוסף החשוב נורא בכדי ליצור מערכת מושלמת ללא אפשרות פגיעה הוא בעצם האנטי ונדל. האנטי ונדל הוא מושג שניתן למצלמות אבטחה החסינות לפגיעות חזקות, כלומר אם גנב ינסה לשבש את פעילות המצלמות, הוא לא יוכל. בכל נוכל להבטיח פעילות רציפה ללא תקלות ושאף גנב לא יוכל להוות איום על רכושנו היקר מפז.

שילוב של כל הטכנולגיות החדישות הללו עם מצלמות IP שהן בעצם המצלמות שמסוגלות לשדר ישירות למכשיר החכם והמחשב האישי בעזרת ראוטר וויפי, יצור מערכת מצלמות אבטחה מושלמת. מערכת זו אמנם לא זולה, אך היא תוכל להבטיח לנו סביבת מחייה מאובטחת במאה אחוזים. השקעה זו היא גם לעתיד, מכיוון שאם אנו באמת יוצרים מערכת אשר גם יוצרת הרתעה וגם מתעדת את המתרחש, אנו מונעים מגנבים לבצע את עבודתם בקלות ובכך להקים מערכת הגנה שתעניק לנו ראש שקט בכל שעות היממה- דבר היקר יותר מכל סכום כסף.

מאמרים דומים

Back to top button