אינטרנטכלליעסקים ופיננסיםפתרונות לעסקים

קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים את זה נכון?

פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות המצליחות ביותר בעולם. רוצים לקדם את העסק שלכם באמצעות הפייסבוק? חשוב שתקראו את המאמר הזה!

קצת על פייסבוק

הפייסבוק היא רשת חברתית, שנכנסה לחיינו לפני כעשור בלבד ומאז היא מלווה אחוז מאוד גבוהה של אנשים באוכלוסייה העולמית באמצעות אתר האינטרנט או האפליקציה. מי שיש לו חשבון בפייסבוק בדרך כלל מבקר ברשת החברתית המצליחה לפחות פעם ביום כדי לבדוק מה התחדש. עובדה זו משפיעה רבות על השיווק באמצעותה.

שיווק בפייסבוק

מלבד קידום ממומן בפייסבוק, בו נעסוק מיד, ישנן דרכים נוספות לקדם עסק באמצעותו. ראשית, ניתן לפתוח דף עסקי ולשווק באמצעותו את העסק. העניין הוא, שדף עסקי בלבד איננו מספיק בדרך כלל ודורש קידום שלו ממש כמו שאתר אינטרנטי איננו מספיק, וצריך לקדם אותו במנועי החיפוש. כאן נכנס לתמונה הקידום הממומן.

שתי דרכים

קידום ממומן בפייסבוק ניתן לעשות באחת משתי דרכים: לקדם פוסט מסוים ולהגדיל את החשיפה אליו או לקדם את הדף העסקי עצמו ובכך להגדיל את החשיפה לכלל הפוסטים המפורסמים בו. הבחירה בקידום פוסט מסוים מתבצעת בעיקר כאשר יש אירוע מיוחד של העסק כמו מבצע מיוחד, אירוע מכירות וכדומה. במקרים אחרים, הבחירה בקידום ממומן של הדף עצמו היא הבחירה הטובה יותר בדרך כלל.

יתרונות הקידום הממומן

כאשר מתחילים קמפיין של קידום ממומן, החשיפה אל הדף העסקי עולה פלאים. כמו כן, כאשר מקדמים את הדף העסקי, ניתן לבחור את קהל היעד הרצוי. לדוגמה, אם מדובר על מאפייה באילת, היא פחות רלוונטית לתושבי מטולה ולכן חבל לשלם על חשיפה אליהם. כמו כן, בשונה מקידום ממומן של אתרים, מדובר על עלויות קטנות בהשוואה לחשיפה המתקבלת.

איך מקדמים?

קידום ממומן בפייסבוק הוא עניין מקצועי לכל דבר ועניין ולכן חשוב לעשות זאת בעזרת אנשי מקצוע, המכירים היטב את הרשת החברתית ואת הדרכים למקסם את החשיפה הרצויה לקהל היעד הרצוי. אנשי המקצוע יעזרו לכם לבחור את התוכן הנכון לדף שלכם ואת הדרך לקדם אותו בתבונה. כך תקבלו תמורה עבור ההשקעה שלכם!

Tags

מאמרים דומים

Back to top button