אינטרנט

קופירייטינג

כמה פעמים אמרו לכם שאתם טובים עם מילים? שכל סלוגן סתמי שאתם ממציאים ראוי לפרסם? לעולם לא? כנראה שאתם זקוקים לקופירייטר מקצועי, כזה שיוכל להבין אתכם תוך מספר משפטים ויתרגם לכם את המחשבות לניסוח קליל, קצר וקליט. קופירייטינג איכותי לא מאפיין רק מילים נכונות, אלא גם מילים מוכרות ויצירת תוכן שיווקי שיצליח למכור את עצמו בלי אף מאמץ. שירותי קופירייטינג מציעים שם למוצר או לעסק, פרופיל עסקי, ניסוח סלוגן, כתיבה שיווקית, כתבת תדמית, תוכן לניוזלטר, תוכן לדפי נחיתה ועוד. בין אם אתם מנהלים עסק מצליח ורק זקוקים לסלוגן חזק יותר או בין אם אתם חוששים מפני סגירת העסק וזקוקים לדחיפה שיווקית באופן משמעותי, קופירייטינג הוא בדרך כלל אלמנט שמציע מקפצה לעסק, על ידי כתיבה שיווקית מתאימה שמניעה לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים.

בנוסף לכתיבה שיווקית ומשחקי מילים מוצלחים, קופירייטר בימנו אמור להכיר את הרשת בעל פה, למרות שבעבר דפי העיתון הם אלו שדיברו אל רובינו. הגולשים מעבירים את רוב זמנם מול מסך המחשב, כך שניתן ללכוד את תשומת ליבם בטווח גדול יחסית, אך גם את זה חשוב לעשות בשיקול דעת מושכל ומקצועי, להבין כיצד לחלק את המסר וכיצד לשתף אותו לקהלי יעד שונים, איך ליצור מסר ברור לכולם ואיך לשכנע את הגולש לפעול. לצערנו, כיום עם ההתפתחות הדיגיטלית, לכל אחד יש תחליף, כך שעסק נפתח ועסק נסגר כהרף עין, לכן על בעלי העסקים לשמור היטב על העסק שלהם, להשקיע עם קופירייטינג איכותי בשיווק ולהיות צעד אחד מלפני כולם.איך מעצבים לוגו מוצלח

כאמור, קופירייטינג זה לא רק לכתוב סלוגנים קליטים, אלא גם ליצור תוכן רלוונטי, ייחודי ושונה מהשאר, שידבר אל קהל הנמענים המכוון וישפיע עליהם. קופירייטר טוב זה אחד שיודע גם לתזמן את הניסוח הנכון בזמן הנכון ובסיטואציה הנכונה. אם אתם יודעים לקרוא בין השורות, לבטח תבחינו במסרים הסמויים, אבל זה רק בגלל שסיפרנו לכם. קהל היעד אליו מכוון המידע נחשף למילים מסוימות ש"קונות" אותו ובין רגע הופכות אותו ללקוח מין המניין. את סודות הקופירייטינג לא לומדים רק בבית ספר, אלא גם בבית הספר של החיים וככל שהקופירייטר שלכם "זקן" כך הוא גם טוב ומשובח יותר מכל השאר.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button