אינטרנט

דגשים לבניית אתרי אינטרנט מוצלחים

אז עשיתם מחקר שוק, התייעצתם עם אנשים, בדקתם המלצות וסוף סוף בחרתם בחברה או בפרילנסר שייבנה עבורכם את האתר שיעמוד מאחורי העסק שלכם.

בעזרת האתר תוכלו לחשוף בפני הגולשים שלכם את כל המידע הרלוונטי לעסק שלכם, לספר על השירותים המיוחדים שאתם מספקים, לעדכן במבצעים או במוצרים חדשים מה שיסייע לכם להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולמקסם את הפוטנציאל האדיר שרשת האינטרנט מספקת לכם. טרם היותכם ניגשים לתהליך בניית האתר ביחד עם אותו אדם שבונה אותו עבורכם, בחרנו לספק לכם כמה  דגשים לבניית אתרי אינטרנט מוצלחים בכדי שלא רק תסמנו v נוסף בתהליך השיווק שלכם, אלא שאותו אתר באמת יהיה שווה משהו וימנף אתכם הלאה.

אתר מותאם סלולאר

זה אולי אחד הדגשים החשובים ביותר בתהליך של בניית אתרים. רוב הגולשים שלכם נמצאים בסלולאר, ולכן עליכם לשים דגש על העניין הזה. האתר שלכם חייב להיות מותאם לרזולוציות מסך שונות, בכדי שכל אחד שמחפש מילה המובילה אותו אל האתר שלכם, יוכל להנות מגלישה נוחה, ברורה ומהירה גם דרך הסמארטפון. כמובן שיש לשים לב שהמידע שמופיע באתר המותאם יהיה שונה מהאתר הרגיל שכן, לרוב אנשים שמחפשים מידע דרך הסלולאר, מחפשים מידע ספיציפי הקשור לרוב למאפיינים גיאוגרפיים או מידע ספיציפי אחר הרלוונטי לעסק שלכם בין אם זה תפריט של המסעדה שלכם, מערכת שעות לשיעורי הכושר שלכם וכו׳.

עיצוב נעים לעין

תתפלאו אולי לגלות שגולש שנחשף לאתר שלכם בפעם הראשונה, ייתן לו בממוצע 8 שניות, עד שיחליט אם האתר עונה למטרות שלו, כלומר האתר ״עשה עליו רושם״, או שמא הוא ממשיך הלאה. בכדי שזה יקרה על האדם שבונה לכם את האתר לשים לב לעיצוב נכון הן מבחינה שילובי הצבעים, חלוקה נכונה לקטגוריות והן באופן שבו הטקסט כתוב. בחרו בגוונים שמשתלבים בהרמוניה אחד עם השני ושמרו על קו עיצוב נקי שמונע מהעיניים להתבלבל.

מהירות גלישה

טרם אתם בוחרים את החברה או הפרילנסר שייבנו עבורכם את האתר עליכם לוודא שהאתר שלכם יעבוד כמו שצריך. מהירות הגלישה לאו דווקא קשורה לאיכות הרשת, אלא למאפייני האחסון של האתר. ברגע שהאתר שלכם מכיל הרבה תמונות ו/או סרטונים, שרת האחסון שלו חייב להיות חזק כדי לעמוד בעומס. המבנה של האתר חייב להיות מותאם באופן מושלם לסוג האתר ובנוסף הקוד שלו צריך להיות כמה שיותר ״נקי״.

תוכן שמיועד לגולשים ולא רק למנועי חיפוש

אז נכון שתהליך בנייה וקידום של אתר מקביל למילות המפתח הרלוונטיות לו. פרט לעובדה שהאלגוריתם של גוגל כבר למד לזהות תוכן איכותי בכל מיני שיטות, ברגע שאתם לא מקפידים על תוכן איכותי, תוכן שנותן ערך מוסף לגולש שלכם, הסיכוי שהוא יאבד עניין תוך מספר שניות גבוה.

 

הקפידו על  הדגשים לבניית אתרי אינטרנט מוצלחים ואתם בדרך הנכונה לחשיפה ברשת האינטרנט.

 

 

 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו גם
Close
Back to top button