אינטרנט

קידום באינטרנט – הדרך לעמוד הראשון

בעלי עסקים וחברות רבים מחפשים בכל עת את הנתיב אשר יוביל אותם להצלחה. לרוב קו המחשבה הוא "לחשוב בגדול" – קמפיינים, שיווק אגרסיבי, יחסי ציבור בכל עת ושלל אפיקים ופעולות שמנסים להביא את החברה לאור הזרקורים. אלא שלפעמים המטבע נמצא ממש מתחת לפנס, ובמקרה של תכנית עסקית, מדובר בתחום הקידום אונליין. מה זה, בכלל, קידום באינטרנט? למה הוא טוב? איך מקיימים אותו בחכמה? כל מה שרציתם לדעת על אחד המנועים המרכזיים בדרך לצמיחה עסקית, במאמר הקרוב.

 

ליבו של קידום באינטרנט מצוי במנועי החיפוש ובעיקר ב"גוגל". רעיון-העל של הקידום הוא לגרום לכך שאתר האינטרנט שלכם יופיע כמה שיותר "גבוה" בחיפושים השונים (אם אפשר בעמוד הראשון למעלה, דיינו!). נשמע פשוט, לא? אז זהו, שמדובר בתחום מורכב במיוחד, גדוש בתמורות ושינויים ובעיקר – בעל השפעה מכרעת על התוצאות העסקיות שלכם. ככה זה כשמרבית האנשים בוחרים לאיזה אתר להיכנס באמצעות העמודים הראשונים של מנועי החיפוש המרכזיים.

 

קידום באינטרנט – עצות חשובות

אז איך תגרמו לכך שהאתר של העסק שלכם יבלוט מעל כולם? הנה מספר כללים חשובים לקידום אינטרנטי יעיל ומוצלח:

  • סבלנות – נתחיל דווקא מהסוף, הצורך בסבלנות. אחת הטעויות הנפוצות בקידום היא השינויים התדירים מדי אשר באופן אירוני הם אלו שמונעים את הצלחת הקידום. סריקת האתרים של גוגל נעשית בשיטת "סבב", כך שחייבים לבחון פעולות במשך חודשיים-שלושה לפני שמחליטים על שינויים ואסטרטגיות.
  • תוכן – מבחינה מעשית, המרכיב העיקרי שמקפיץ את הקישור אליכם כלפי מעלה הוא תוכן. מלל, מאמרים, מילות קישור ומילות מפתח. אז קודם כל, תדאגו לאתר מקצועי, מעוצב, נוח וברור בעל תוכן מילולי מקיף. זכרו שתמונות הן, אמנם, אמצעי נהדר לגלישה מהנה ושהות מתמשכת באתר שלכם, אך הן אינן תורמות לקידום עצמו. מאמרי תוכן ה-SEO, הם כלי נפלא בדרך למעלה. צרו כמה שיותר מאמרים שכאלו בעלי תוכן רלוונטי וקישורים איכותיים לאתר שלכם. חשוב להקפיד על איכות גבוהה, סגנון כתיבה ראוי ומדויק, עם תוכן מקורי בלבד.
  • בחירת מילות מפתח – מילות המפתח הן נקודה משמעותית במיוחד. אלו המילים אותם, להערכתם, יקלידו הגולשים אשר השירות אותו אתם מציעים רלוונטי עבורם. חשוב לבחור אותם בקפידה ואם צריך, להיעזר באנשי מקצוע. למשל, אם אתם מוסכניקים בצפון, מילות מפתח נכונות הן "מוסך בצפון", "מוסך בגליל", "תיקוני רכב ליד חיפה" וכדומה. חשוב מאוד – אם השירות שלכם כולל מילים שאנשים רבים נוטים לכתוב בשגיאות כתיב (למשל אינסטלטור), אל תטרחו להכליל את המילה השגויה ברשימת מילות המפתח שלכם. גוגל גם ככה בוחרים את הצורה הנכונה בלבד.

 

לסיכום נושא הקידום באינטרנט, חשוב להקפיד על אתר טוב, מאמרי קידום, קישורים איכותיים ומילות מפתח מתאימות. שנו תוכן חדשות לבקרים, אך לא בתדירות מוגזמת. ותמיד תהיו עם היד על הדופק מוכנים וערוכים לשינויים. בהצלחה!

 

אולי גם יעניין אתכם: שיווק באינטרנט, בניית אתרים

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו גם
Close
Back to top button