אינטרנטכלליעסקים ופיננסיםפתרונות לעסקים

בניית אתרים לעסקים – אל מי פונים?

אין ספק כי בעולם האינטרנטי המתקדם בו אנו חיים כיום אתרי אינטרנט לעסק הינם מוצר חובה. עסקים רבים מבינים כי בעזרת אתר מקצועי ואיכותי הם יכולים למשוך לקוחות חדשים רבים לעסק שלהם ולכן מקפידים על בנייה של אתר מקצועי, איכותי ומעוצב בצורה מדוקדקת כך שכל הלקוחות יוכלו להתרשם דרכו מבית העסק בצורה הטובה ביותר. כמובן, בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, חשוב לפנות אל בעלי המקצוע הטובים ביותר ולכן יש לבחור היטב את חברת בניית אתרים לעסקים איתה תעבדו בתהליך ההקמה של האתר ובתהליך התחזוקה והקידום החודשי שלו.

בחירת סוג האתר

הדבר הראשון שיש לעשות לפני תחילת העבודה על בניית אתרים לעסקים הוא בחירה של סוג האתר. אתרים לבתי עסק מתחלקים בין שני סוגים עיקריים:

  • אתר תדמית – מציג פרטים על בית העסק, על השירותים שלו, על הלקוחות שלו, מציג גלריית תמונות, מפת הגעה וכל מידע אחר על בית העסק. אתר זה הינו מעין "כרטיס ביקור" של העסק ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים חדשים ללמוד עליו. לכן, חשוב להשקיע היטב בהקמת אתר מסוג זה, דרכו לקוחות יחליטו האם לפנות אל בית העסק הזה, או לעבור למתחרה שלו.
  • אתר חנות – אתר המשמש כחנות וירטואלית של בית העסק. אתרים מסוג זה מתאימים לבתי עסק המוכרים מוצרים שונים כמו חנויות פיזיות ברחבי הארץ המעוניינות להרחיב את השירותים לרכישות און ליין ומשלוחים עד הבית וכן חנויות אשר פועלות און – ליין בלבד דרכן ניתן לרכוש מוצרים שונים ולקבלם במשלוח עד הבית.

כמובן, ההחלטה על סוג האתר תלויה בסוג העסק. עסק המעניק שירותים, או מוצרים שלא ניתנים למכירה און ליין כמו רכבים, דירות וכדומה, אין לו מה להקים חנות וירטואלית. לעומת זאת, עסק המוכר מוצרים כמו מוצרי קוסמטיקה, מוצרים לבית, מתנות ועוד מגוון מוצרים דומים יכול לגלות כי הרחבת העסק למכירות און – ליין תסייע לו בשיפור התזרים של העסק ובגיוס של לקוחות חדשים רבים מידי חודש בחודשו, יתרון חשוב לכל בית עסק.

 

Tags

מאמרים דומים

Back to top button