אינטרנטכלליפתרונות לעסקים

גיבוי בענן לעסקים: 3 סיבות למה כדאי לכם להעביר את הגיבוי לענן

אחת ההתפתחויות המשתנות בעולם החדש הזה של מחשוב מקוון הוא הנגישות של שירותי ענן, שמתפרש על פני מגוון תחומים, אך בהקשר של גיבוי בענן לעסקים, הוא ראוי ליון במיוחד.

טכנולוגיית גיבוי בענן לעסקים היא בטיחותית ומציעה יעילות גבוהה מבחינת התנהלות ובמיוחד מבחינת חסרון בעלויות.

המטרה העיקרית של גיבוי בענן לעסקים היא גיבוי הנתונים העסקיים שלכם, כמובן

מה שאומר שאתם יכולים לגשת לנתונים המאוחסנים במקרה של כשל במערכות הממוחשבות. כדי לעשות עסקים היום, אתם זקוקים לביטחון בידיעה שבמקרה של קטסטרופה, הנתונים שלכם יהיו מוגנים וזמינים.

באמצעות שירותי גיבוי בענן לעסקים, יש לכם את היעד המושלם לנתונים המאוחסנים שלכם, מכיוון, שהקבצים יימצאו בבת אחת. סביבות שרתים וירטואליות הן רשתות עצומות של מרכזי שרתים הנמצאים ברחבי העולם, כך שאפילו אם מערכת שלמה קרסה, הנתונים שלכם תמיד יהיו מגובים.

אבל מחשוב ענן לעסקים מגיע עם כמה יתרונות חשובים נוספים

עם גיבוי מרוחק מבוסס מחשוב ענן לעסקים, במקרה שתצטרכו לשחזר את הנתונים, תוכלו לעשות זאת בצורה מהירה וחלקה. ניהול הנתונים שלכם בענן מתבצע בתהליך פשוט, ממש כמו שאתם מנהלים את הקבצים שלכם במחשב.

אחסון אתרים בענן הוא גם שירות זול להפליא, מה שאומר שאין צורך במיקום פיזי להתמודד איתו. מנהל IT מוסמך מוודא שאתם מחוברים ויכולים לנהל את הנתונים שלכם מרחוק בלי יותר מדי טרחה. אז בואו נכיר את שלושת היתרונות העיקריים של אחסון בענן.

1. אפס השקעות בתשתית

עם גיבוי בענן לעסקים, רשת המחשבים העסקית הקיימת שלכם היא כל מה שאתם צריכים מבחינת חומרה. הגיבוי שלכם – והשחזור הפוטנציאלי – מתבצע בתהליך פשוט כמו הורדת קבוצים, ואין צורך בציוד יקר נוסף.

2. מחשוב ענן לעסקים מאפשרים לכם לגבות את הנתונים ולשכוח מהם

שירותי גיבוי בענן לעסקים מאפשרים לכם לקבוע את ההגדרות הרצויות לזמני גיבוי אוטומטיים, וכל הנתונים העסקיים שלכם מסונכרנים שוב מבלי שתצטרכו לנקוט בצעדים נוספים. 

כלומר, אתם פשוט קובעים שגרת מחשוב ענן לעסקים, שמאפשרת לנתוני החברה שלכם להישמר אוטומטית בשעה קבועה כל יום, או אחת לשבוע, תלוי בצרכים שלכם. מאותה נקודה, אינכם צריכים לעשות דבר על מנת שזה יקרה – הגיבוי מתרחש לפי לוח הזמנים, ואתם יכולים להירגע.

3. אחסון בענן מאפשר שחזור מהיר

בהשוואה לפתרונות מיושנים, כמו גיבוי ידני, מחשוב ענן לעסקים מציע זמן שחזור מהיר במיוחד, במקרה שיש בכך צורך, וחשוב להקפיד לפרט את כל התנאים בהסכם שירותי גיבוי בענן לעסקים.

שירותי גיבוי בענן לעסקים: רוב העסקים כבר התקדמו

עם היתרונות החשובים שמגיעים עם אחסון בענן, מדהים שיש עדיין חברות שמסתמכות על מערכות עתיקות – או גרוע מכך, אין להם פתרון לגיבוי נתונים בכלל.

אם אתם רוצים להתייעץ עם  מומחה לגבי אחסון אתרים בענן, או שירותי גיבוי בענן לעסקים שיכולים להועיל לארגון שלכם באופן ספציפי, צרו קשר עם המומחים בהקדם.

Tags

מאמרים דומים

בדקו גם
Close
Back to top button