וידאו ואודיו

הפקת סרטון תדמית – כיצד עושים את זה בצורה חכמה

כשאנחנו בוחרים להפיק סרטון תדמית, בין אם זה לעסק, עמותה, ארגון או אפילו לאדם בודד, בין הוא פוליטיקאי או כל גורם אחר, אנחנו צריכים לקחת בחשבון מספר נקודות, על מנת שהסרטון יהיה איכותי ויהיה לו קהל לקוחות רחב.

הפקת סרטון תדמית הוא דבר לא מסובך, כל עוד בונים אותו בצורה חכמה, מסודרת, וכל עוד עובדים על פי תוכנית מצד אחד, ומצד שני מסוגלים לגלות גמישות בתהליך. אין זה אומר שאנחנו צריכים לוותר על עקרונות או לוותר על מאפיינים עיקריים, אך אנחנו צריכים להיות מודעים לעובדה שיש שינויים תוך כדי תנועה. 

בחלק הבא של המאמר, אנחנו נציג לכם מספר נקודות כיצד מייצרים סרטון תדמית בצורה חכמה, דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ולאחר מכן נסביר את החשיבות של רשימה זו והיכולת שלנו לעמוד בה.

נקודות למחשבה על סרטון תדמית

נקודה ראשונה, משך זמן הסרטון. כפי שאפשר להבין מהשם, מדובר בסרטון, לא בסרט. הוא אמור להיות קצר ולשם אנחנו אמורים לחתור. אין היגיון לייצר סרטון של שעה, מצד שני, אנחנו מבינים שסרטון של שתי דקות לא יעביר את המסר. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לייצר סרטון בזמן סביר.

נקודה שנייה, תמצות הרעיונות העיקריים. גם בשביל לעמוד בזמנים וגם בשביל שלא נגיע למצב בו הקשב של הצופים יילך לאיבוד, מומלץ לתמצת את הרעיונות העיקריים. רצוי גם לא להכניס בתוך הסרטון כמות גדולה של רעיונות, אלא מצומצם, על מנת שיהיה קל יותר להעביר את המסר.

נקודה שלישית, אנחנו צריכים להשתמש באלמנטים שונים, ראיונות, צילומים עכשוויים וישנים, תצוגת תכלית של העבודה ועוד. רצוי להשתמש בנתונים אבל הכל בצורה שכל אדם פשוט יוכל להבין אותן.

נקודה רביעית, כשאנחנו מפיקים סרטון תדמית, אנחנו כל הזמן צריכים לזכור למי זה מופנה והיכן זה יוצג, ועל פי זה לעבוד.

מדוע חשוב לעמוד על פי הנקודות הנ"ל? כך יהיה לנו יותר קל לייצר סרט שיתאים לצרכים שלנו, סרט שהצופים יוכלו להתרשם ממנו ולקבל את כל המידע שהם צריכים.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button