כללי

כל מה שחייבים לדעת על בניית אתרים

כל מי שפתח עסק עצמאי, חברה או סטארט – אפ  יודע כמה משאבים, מאמצים ומחשבה עליו להשקיע בהקמת העסק כדי שיהיה מצליח, רווחי ואיכותי. אז למה עדיין בעלי עסקים רבים ממעיטים מערכו של אתר אינטרנט לעסק שלהם במיוחד ביים אלו שהכול אבל ממש הכול קורה ברשת? בניית אתרים היום זה לא מותרות עבור העסק שלכם, זה חלק בלתי נפרד מהקמת העסק אם אתם רוצים להיות בחזית התחום בו אתם פועלים.

בעבר היו משקיעים בעלי עסקים רבים בהדפסת כרטיסי ביקור, היו יושבים עם מעצבים גרפיים שיעצבו את הלוגו, יעצבו את הפרטים על הכרטיס כדי שהם יוכלו להסתובב בגאון עם כרטיסי ביקור מרשימים שימשכו את העין של מקבל הכרטיס. כמו עם כרטיס הביקור, עיצבנו אותו במחשבה על מה שאנחנו רוצים לשדר כמו יוקרה, איכות ואמינות היום הדברים עברו מהכרטיס המודפס לאתרי האינטרנט. בבניית אתרים לעסקים אתם בעצם יוצרים את כרטיס הביקור לעסוק שלכם ברשת.

למה כל כך חשוב אתר לעסק?

כמו שאמרנו קודם לכן, אתר לעסק משמש את העסק שלכם ככרטיס ביקור אך זה היה נכון לתחילתו של האינטרנט. היום האתר העסקי משמש להרבה מעבר לכך וכאן נסביר את הכול. בערך בעשור האחרון בניית אתרים משמש עסקים רבים לפרסום העסק שלהם והכנסתו למודעות אנשים ברחבי הארץ והעולם בכלל. האתר לא רק מראה הכין העסק שלכם ממוקם, באיזו שנה הקמתם אותו ומי הבעלים. היום אנשים רוצים לדעת כמה שיותר! הם רוצים לדעת על החברה שממנה הם קונים מוצר או שירות, הם רוצים לדעת מי הבעלים ומה הידע והניסיון שלו או שלה, הם רוצים לדעת מה הם השירותים הנוספים שהם מעניקים ואיך הם יכולים להיעזר בכם.

כדי להעניק את כל המידע הזה עבור לקוחותיכם, חשוב כחלק מבניית אתרים להעלות כתבות המתעסקות בתחומכם, המסבירות איך להשתמש במוצר כזה או אחר ולהעניק לגולשים מידע. כמובן שלכל זה צריך להוסיף את חוויית המשתמש , עליכם ליצור עוד טרם התחלתם לבנות את האתר על ההיררכיה שתבנה אותו, להציג את המשפך בצורה ברורה ופשוטה וכמובן הגיונית לגולש. אחד הדברים החשובים ביותר שאם לא תשימו לב אליו ותעשו את כל היתר בצורה מושלמת זה לא יעבוד זה מהירות. האתר שלכם צריך להיות במהירות גבוהה, אנחנו התרגלנו שאתרים זורמים מהר, אנחנו פחות סבלניים ואנחנו לא רוצים להמתין שתמונות יעלו או שהאתר יזחל. בניית אתרים מוצלחים דורשים ידע ומקצועיות אם אתם רוצים אתר כזה לעסק שלכם מומלץ לפנות לחברות קידום אתרים שיודעות מה לעשות הכי טוב עבורכם.

 

מאמרים דומים

בדקו גם
Close
Back to top button