כלליעסקים ופיננסיםפתרונות לעסקיםתעשייה

איך כרטיס ביקור דיגיטלי תורם לשיווק בפייסבוק?

פייסבוק אמנם הוקמה כרשת חברתית, ולמעשה היא אפילו מוכרת כ"הרשת החברתית" בה"א הידיעה, אולם כיום היא משמשת גם כזירה לפעילות עסקית שוקקת ומגוונת. עסקים רבים מפגינים נוכחות פייסבוקית בולטת, ולא מעט משאבים מוקדשים לטובת שיווק באפיק זה.

בניית דף פייסבוק עסקי איכותי היא השלב הראשון בשיווק דיגיטלי ברשת זו. חשוב לא פחות הוא התפעול השוטף של הדף כך שהוא ימצה את הפוטנציאל שלו ובפרט ימצב את העסק שעומד מאחוריו כבר סמכא וכמוביל בתחום העיסוק שלו. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך נהדרת למשוך אל דף הפייסבוק העסקי שלכם קהל חדש ומסוקרן, להגדיל משמעותית את היקפי הפעילות בדף (שחשובים כמובן גם מבחינת האלגוריתם של החברה של מארק צוקרברג) ובאופן כללי להעצים את השיווק בפייסבוק.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו כרטיס ביקור שאינו מודפס על נייר אלא קיים במרחב הווירטואלי (שבימינו הינו כמובן מוחשי עד מאוד ורב השפעה). את כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול בעליו לשמור הן בסמארטפון והן בכל מחשב שבו הוא עובד, וכך להציג אותו לכל מי שהוא בא איתו במגע – למשל במייל או ב-SMS/ ווטסאפ.

על גבי כרטיס זה תוכלו להציג כל מידע שתרצו, ואם למשל חשוב לכם להבליט את דף הפייסבוק שיצרתם ולמשוך אליו תשומת לב ותנועה, תוכלו למקם את סמל ה-f הכחול הכ"כ מוכר בצורה בולטת ואפילו להוסיף משפט שמתאר את יתרונות הדף שלכם ויזמין אליו את האנשים (וחשוב לזכור בהקשר זה כי כרטיס ביקור דיגיטלי נחשב לחדשני כך שמי שיקבל אותו מכם בהחלט יסתקרן לגביכם).

יתרונות השיווק בפייסבוק

כאמור כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך יעילה מאוד למשוך קהל נרחב ומגוון אל דף הפייסבוק העסקי שלכם. אם תצליחו לשכנע אותם להמשיך לעקוב אחרי הדף (והדרך לעשות זאת היא בעיקר העלאת תכנים בעלי ערך אמיתי והצעת מבצעים לחברי הפייסבוק שלכם) תוכלו להבטיח אינטראקציה רציפה איתם וסיכוי גבוה להפוך אותם ללקוחות קבועים.

בנוסף מהווה האינטראקציה עם האנשים אותם משכתם לדף שלכם בזכות כרטיס הביקור הדיגיטלי דרך טובה מאוד לקבל פידבקים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם – מה מעניין אותם, מה מציק להם, מה חשוב להם במוצר/שירות שאתם מספקים, וכו'.

Tags

מאמרים דומים

בדקו גם
Close
Back to top button