טכנולוגיה רפואיתכללי

לחצני מצוקה – אילו שירותים הם כוללים?

בעבר הלא רחוק, לחצני מצוקה שימשו אותנו בעיקר במצבים של אשפוז בבית החולים, כשהיינו זקוקים לסיוע כזה או אחר מהאחות או מהרופא. כיום, הלחצנים עברו שדרוג של ממש ונכנסו לביתם של מבוגרים וקשישים המתגוררים לבדם, משפחות שאחד מבני הבית הינו מתבגר או מבוגר שנמצא במצב רפואי שעלול להפוך למצב חירום בקלות.

לחצני מצוקה מתקדמים

בעבר, לחצני המצוקה היו בנויים כקפסולה מגושמת הכוללת את הלחצן עצמו, רמקול ומיקרופון. כיום מדובר ביחידה קומפקטית יותר המאפשרת שימוש מכל מקום, ויצירת קשר עם כל אחד מהגורמים השונים האמונים על בריאותו ובטחונו של המשתמש;

  • רופא עד הבית – בעיקר בימים בהם פחות מומלץ לצאת מהבית (בעיקר לאנשים מבוגרים יותר), בלחיצת כפתור אחת ניתן להזמין רופא מקצועי הביתה בכל יום בשבוע ובכל שעה משעות היממה. כך, אם התעוררתם באמצע הלילה עם חום גבוה או כאבים לא מוסברים, רק ליחצו על הכפתור והרופא המקצועי כבר יהיה בדרך אליכם.
  • יש מי קשיב לכם – מלבד העובדה שלא ממש אפשר לצאת מהבית, נראה שדווקא הישיבה בין ארבע קירות מגבירה את החרדות והחששות. אל דאגה, לחצן המצוקה יאפשר לכם להגיע לגורם שישמח לדבר אתכם, לאפשר לכם לפרוק את אשר על לבכם ולהפיג את החרדות.
  • אמבולנס חירום – מקרה חירום עלול לתפוס אתכם לא מוכנים בכל יום בשבוע ובכל שעה משעות היממה. בהתאם לכך, המוקד ישלח אליכם אמבולנס במקרה הצורך.
  • יוצרים אתכם קשר בחזרה – קורה שלעתים השיחה עם המוקד מתנתקת. באותו רגע, השיחה מופיעה כשיחה נטושה, כך שהמוקדנים יצרו אתכם קשר באופן יזום בכדי לוודא שהכל בסדר ושאתם חשים בטוב. במידה ולא, יפעלו בהתאם לסיטואציה.

להרגיש הכי בטוחים בעולם בכל מקום

לסיכומו של דבר, אין ספק שתפקידם העיקרי של לחצני מצוקה הוא קודם כל לשמור על הבריאות שלנו ועל תחושת הביטחון. כפתורי מצוקה הם כבר מזמן לא רק לחצן פשוט שמפנה את המשתמש למוקד, הם סל שירותים עצום שכל כולו סובב סביב ההרגשה הטובה של המשתמש, בכל זמן ובכל שעה. בימים בהם כמעט ולא יוצאים מהבית, רצוי תמיד שיהיה גורם אחראי שישמור עלינו ויהיה בכוננות בנוגע למצבנו הבריאותי.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button