טכנולוגיה רפואיתכללי

סקירה מוקדמת פרטית – במקרה של היריון בסיכון

‏היריון ראשון הוא רגע מרגש בחיי של המשפחה שלכם. ועדיין, זה לא אומר שאתם לא צפויים להתמודד עם אתגרים בריאותיים משמעותיים לאורך הדרך. כיום, בזכות מגוון רחב של בדיקות בשירותים רפואי מתקדמים, קל יותר מאיי פעם לזהות בעיות רפואיות מורכבות מאוד שמשפיעות על הבריאות ההריון, כבר בשלבים הראשונים לאורך הדרך. ואם יש לכם המלצה של הרופא אשר מלווה את ההריון שלכם ‏, ‏אז יכול להיות שאתם תצטרכו לפנות לקבלת שירות סקירה מוקדמת פרטית שבה תקבלו תמונה מלאה על מצב ההריון כדי לקחת החלטות שישפיעו על המשך הדרך.

מה הם היתרונות של סקירה מוקדמת פרטית?

היתרונות של שירות סקירה מוקדמת פרטית הם:

  1. ‏זיהוי מוקדם של בעיות רפואיות אצל העובר. בוודאי אם אתם נמצאים בהריון בסיכון שיכול להשפיע על בריאות האם, אז חשוב לזהות מחלות ופגמים גנטיים כדי לקחת החלטות ולהבין איך לפעול.
  2. אבחנה של קצב הגדילה של העובר. בהנחה ויש בעיה בהתפתחות הפיזית, זו יכולה להיות עדות לבעיה רפואית וחשוב לבצע מעקבים כבר שלב מוקדם יחסית של התהליך.
  3. ליווי של הריון בהפרייה חוץ גופנית. ‏בדרך כלל מדובר על הריונות עם כמה הוא ברים ולכן הסיכון הוא גבוה אבל גם החשיבות הרגשית של ההריון היא משמעותית במיוחד. כלומר, אתם לא רוצים לקחת סיכון ולהתאכזב, אחרי שהצלחתם לעבור הפרייה מוצלחת ונכנסתם להריון מבורך כל כך.

הבחירה הבטוחה והבריאה, להריון שלכם

‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, סקירה מוקדמת פרטית היא הדרך לדאוג לבריאות של ההורים ושל התינוק גם כאשר המצב הרפואי הוא מורכב יחסית. וכן, לפעמים התוצאות של הבדיקות הללו יהיו תוצאות קשות ומורכבות, אבל חשוב לקבל אותן כדי לקחת את ההחלטות הנכונות ביותר לצרכים שלכם בעיניים פקוחות. יחד עם זאת, אתם מבקשים לעבוד עם קליניקה שמבינה את הרגישות במצב ‏שלכם ועושה את כל המאמצים כדי לתת לכם תמיכה וליווי ברגעים קשים תוך יצירת אבחנה רפואית וקלינית מדויקת.

Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button