כללי

נינטנדו סוויץ - המשחקים שתתמכרו אליהם ב-2022

חובבי נינטנדו סוויץ נערכים לקראת המשחקים החמים ביותר של 2022. אם אתם רוצים לדעת מה חדש, אלה המשחקים שתשמחו לצלול לתוכם ולהתמכר אליהם בקרוב. 

Breath of the Wild 2

מאז 2019 מצפים חובבי נינטנדו סוויץ בקוצר רוח לקראת היציאה של המשחק החדש בסדרה האגדית של זלדה. מעריכים כי ההמשך של הלהיט מ-2017 יושק ב-2022 והוא צפוי להיות מדהים. חלק מהאלמנטים יהיו דומים למשחק הקודם בסדרה, אבל צפויות להיות לא מעט הפתעות. המידע שדלף עד כה מציג אקשן מרהיב עם רחיפה באוויר, חרבות טכנולוגיות משודרגות ושלל אויבים חזקים. על פי ההערכות, זה צפוי להיות המשחק החזק ביותר של השנה. 

Pokémon Legends

הכותר החדש של נינטנדו סוויץ, אגדת הפוקימון, מעורר גם הוא עניין רב וההתרגשות  בשיאה. זהו משחק פעולה שבו השחקן ממשיך במסע עמוק אל תוך הטבע הפראי, על מנת לתפוס ולאלף פוקימונים פראיים. מגוון רחב של קרבות שבהם הפוקימונים והמאמנים הטובים ביותר – מנצחים. 

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

השילוב המתבקש בין העולם של לגו בין הסאגה המתמשכת של סטאר וורס צפוי גם הוא להיכנס לתוך נינטנדו סוויץ בשנה הקרובה. לחזור אל אחת הדמויות האהובות והקלאסיות של מלחמת הכוכבים, עם קרבות בחלל והצגת מיומנות בחרבות האור. 

Marvel's Midnight Suns 

נסיים עם עוד משחק נינטנדו סוויץ שצפוי להפוך ללהיט גדול ב-2022. המשחק עם גיבורי העל של מרוול הולך להפתיע עם גיבורים משלל יקומים מבית מרוול. כך למשל דמויות המשחק יוצאות מתוך חברי האקס מן וחברי חבורת הנוקמים ועוד חוברות קומיקס קלאסיות וחדשות. ההשקה צפויה במחצית השנייה של 2022 והשחקן ילווה גיבור על חדש בשם הצייד בשלל קרבות ומצבי לחימה. למידע אודות תיקון נינטנדו סוויץ

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button