כך עושים שימוש עם צילום 360 לצורכי פרסום ושיווק

כך עושים שימוש עם צילום 360 לצורכי פרסום ושיווק

צילום 360 הינו צילום ייחודי ויוצא דופן המאפשר לנו להציג מידע בזמן אמת. בהשוואה לצילום רגיל, צילום 360 מתבצע בסרט וידיאו שעובר תהליך של עריכה או בצילום של תמונת סטילס אחת בלבד. כבעלי עסקים אנו רוצים לשווק ולפרסם את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר ולשם כך אנו חייבים להישאר עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל מה שחדש ושונה מבחינה טכנולוגית. צילום 360 הוא ללא ספק אחד מדרכי השיווק והפרסום היעילים ביותר. בעזרת צילום זה אנו יכולים לתעד נסיעות, נופים, תהליכים ויצירות המתקיימים בתוך הארגון בזמן אמת, להציג בפני הקהל את המציאות כפי שהיא בצורה שקופה ואותנטית.

 

מה כל כך מיוחד בצילום 360?

אחד היתרונות הבולטים שבצילום 360 הוא העובדה שאנו יכולים לאפשר לצופה לשנות את זוויות הצילום באמצעות חצים המשתלבים במסך עצמו. באופן כזה אנחנו הופכים את תהליך הצפיה לאינטגרטיבי ומשאירים את הצופה אקטיבי, עירני ומרוכז.

 

צילום 360 – האם זה אפשרי עם מצלמה רגילה?

ממש לא. כדי לבצע צילום כזה חייבים לעבוד עם כמה מצלמות וידיאו במקביל. המצלמות ממוקמות על התקנים מיוחדים במרווחים שווים.

כל מצלמה מתעדת קטע ספציפי, בשילוב נקודות החופפות זו לזו. את המצלמות חשוב להתקין מעל ומתחת להתקן. התהליך מתבצע באמצעות שימוש בתוכנת עריכה מיוחדת המחברת את כל הזוויות אחת עם השניה ויוצרות צפיה ב360 מעלות בצורה רציפה ואחידה. ניתן לשלב אפקטים או מסרים מגוונים.

 

תחומים אותם ניתן למנף בצילום 360

  • תיירות ונופש – דרך הסרטון התייר יכול לצפות בכל אתר, מלון או אטרקציה ולהתרשם.
  • מסעדות, בתי קפה וברים – דרך הסרטון ניתן להעביר חוויה קולינרית בכל מסעדה בעולם.
  • תרבות, גלריות ומוזיאונים – ניתן להעביר תערוכות שלמות בשיטת צילום זו.
  • טכנולוגיה – ניתן להציג בפני משקיעים סרטון לגבי מוצר או פיתוח טכנולוגי שנמצא ולגייס כספים, וכן עבור פיתוח מציאות מדומה.

כתוב/כתבי תגובה