לימודים טכנולוגיים

קידום אורגני למתחילים – הבסיס שכל מקדם צריך לדעת

כדי להתחיל בעולם הקידום האורגני תצטרכו תחילה לקדם כמה אתרים משלכם לצורך ניסוי וטעיה, ללמוד במקביל את הליך הקידום האורגני באמצעות מדריך קידום אתרים שתמצאו באינטרנט או באמצעות צפייה בסרטונים. אם מתאפשר לכם לשלם על קורס קידום מקצועי אז מה טוב. קידום אורגני למתחילים יהיה למעשה מדריך מהיר עם כמה מושגים בסיסיים וחשובים בעולם הקידום ולמעשה מהווים אבני דרך בכל הליך קידום. לפניכם מדריך קצר עם כמה מושגי בסיס שכדאי להכיר לפני כל תחילת עבודה על קידום אתר כלשהו.

מחקר מילות מפתח ובחירת ביטויים לקידום:

בכל מדריך קידום אורגני למתחילים הדבר הראשון שידברו עליו יהיה מחקר מילות מפתח. הסיבה לכך היא שאתם מקדמים את האתר כדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש עבור ביטויי מפתח שונים. כלומר שאתם רוצים לחפש את הביטויים הפוטנציאליים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש בגוגל. אלו הביטויים שאתם רוצים לקדם את האתר בהם ולהיות מדורגים ראשונים בתוצאות החיפוש המופיעות לגולשים. לצורך מחקר מילות המפתח נעשה לרוב שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל כיוון שמדובר בכלי של גוגל והוא מציג לנו את הנתונים המדויקים ביותר בנוגע לנפח חיפוש של ביטויים מסוימים, תחרות ועוד.

בניית היררכיית תוכן והזנת תוכן באתר:

היררכיית התוכן תהיה חשובה מאוד כיוון שעליה גוגל תתבסס. איך שאתם מסדרים את ביטויי המפתח באתר שלכם ואת הקרבה שלהם לעמוד הבית, כך בדרך כלל גם גוגל תבין מהם הביטויים היותר מרכזיים באתר שלכם שבהם אתם רוצים להתקדם. ככל שתעמיקו אל תוך האתר בתתי קטגוריות ותרחיקו אותו מדף הבית מבחינת עומק הקישור – כך הוא יהיה חלש יותר ברמת ההיררכיה שלו באתר. לאחר שתבצעו מחקר מילות מפתח ותבחרו את הביטויים לקידום יהיה לכם קל יותר לסדר מהו הביטוי המרכזי של האתר שיופיע בדף הבית, מהם הביטויים הראשיים שתרצו לקדם ויצאו בדרך כלל מהתפריט הראשי של האתר ומהם הביטויים הבאים שיצאו מתתי קטגוריות או מעמודי פוסטים פנימיים בדרך כלל. הזנת התוכן באתר צריכה להיות מבוסס על הענקת ערך לגולשים אך גם משולבת עם ביטויי המפתח שאתם רוצים לקדם בעמודים הרלוונטיים.

בניית קישורים פנימיים וחיצוניים:

בניית קישורים הוא נושא חשוב מאוד בכל הליך קידום. נתחיל מהקישורים הפנימיים. מדובר בקישורים המועברים בין עמוד אחד באתר שלכם לעמוד אחר בתוך האתר. קישורים אלו משפרים את הסמכות של עמודים פנימיים לביטויים/נושאים מסוימים. כמו כן הם מאפשרים לגולשים שלכם קישור מהיר להעמקת הידע שלהם באותו נושא, מבלי להוציא אותם מהאתר שלכם אלא רק במעבר לעמוד אחר באתר. העובדה שהלקוחות מדפדפים בין עמודי האתר וקוראים בהם ולא נוטשים את האתר מהעמוד הראשון שבו הם הגיעו לאתר שלכם גם כן תורמת לקידום.

קישורים חיצוניים יהיו קישורים המקשרים מאתרים מרחבי הרשת אל האתר שלכם. קישורים אלה נחשבים כמעין המלצות על האתר שלכם בעיני גוגל אולם גוגל פחות אוהבים שאנשים מאלצים את הקישורים בעצמם. זה לא עוצר אף אחת מחברות הקידום או בעלי האתרים ליזום את הקישורים בעצמכם אולם הם עושים את זה בצורה חכמה, איכותית וטבעית. כלומר מפזרים את הקישורים על פני כמה ימים במהלך החודש, מקשרים מאתרים בדרגות איכות שונות ומתוך אנקור טסט שונים.

שימוש בכלים שונים:

כחלק מכל הליך קידום אורגני כדאי לדעת לעשות שימוש בכלים שונים לצורך ניתוח נתונים, ניתוח התנהגות הגולשים באתר שלכם, בדיקת שגיאות באתר ובקוד האתר, בדיקת קישורים, בדיקת מיקומי האתר בגוגל ועוד.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button