איך בוחרים חברת תמיכה מקוונת במחשב
כל העסקים, קטנים וגדולים, עושים שימוש במחשבים ומערכות מידע. עבור חברות גדולות זה אולי משתלם להעסיק אנשי מחשבים שיטפלו בכל נושע הסיסטם ומערכות המידע אך עבור רוב העסקים זה פשוט לא משתלם. הם אמנם צריכים שירותי תמיכה אך בוודאי לא ברמה המצדיקה אחזקת צוות טכני לטפל בעניין. הפתרון במקרים אלו עבודה מול חברה המציעה שירותי תמיכה מקוונת היכולה לתת מענה לכל בעיה. חברות שכאלו עובדות בדרך כלל במודל של תשלום חודשי וזוהי ההשקעה המשתלמת ביותר עבור רוב העסקים. אבל איך בוחרים חברות תמיכה? להלן כמה טיפים בנושא בחירת חברת תמיכה.
שירות מקיף לכל המכשירים – כאשר מחפשים חברות תמיכה למחשבים חשוב לבחור חברות המעניקות שירות מקיף לכל החומרה שיש לכם בעסק. עסקים בימינו מחזיקים מחשבים ניידים ומחשבים נייחים; שרתים מסוגים שונים; טאבלטים; מסכים; מדפסות ; סורקים ועוד. בוודאי שלא תרצו לעבוד מול חברות שונות, אחת למחשב ואחרת למדפסת. חשוב לבחור בחברה המעסיקה צוות טכנאים אשר יודע לתת שירות לכל בעייה.
שירות המתאים לשעות הפעילות של העסק – רוב העסקים פועלים אך ורק במהלך שעות היום ואלו הן השעות שבהם הם עלולים להזדקק לעזרה. חשוב לשים לב לשעות הפעילות וכמובן ימי הפעילות של העסק, יש לוודא שהם מתאימים לשעות הפעילות של העסק שלכם.
חבילת שירותים – שירותי פתרונות מחשוב לעסקים מתייחסים למגוון רחב של שירותים. אלו יכולים להיות תיקוני חומרה; תמיכה טכנית לתכנת מחשב או שימוש במחשב; גיבויים ואפילו מכירה של טונרים למדפסת. מומלץ לעבוד עם חברה המעניקה חבילת שירותים מלאה, אחרת תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן בהתנהלות מול חברות שונות.
חוזה בכתב – כאשר אתם עובדים מול חברת תמיכה אתם בעצם הופכים להיות תלויים בה. אין כאן מקום להבנות בעל פה; חובה לעבוד עם חוזה כתוב המגדיר היטב מהו השירות שאתם מקבלים. הקפידו לקרוא את החוזה ולוודא שהוא מכיל את כל השירותים שאתם מציעים; מגדיר היטב את התשלום ורמת השירות שתקבלו. גם זמן ההמתנה לשירות צריך להיות מוזכר בחוזה.
שירות מרחוק – בעיות רבות ניתן לפתור מרחוק, מבלי צורך להגיע אל המחשב שלכם באופן פיזי. לא תמיד זה אפשרי, יש בעיות טכניות המחייבות את הימצאות הטכנאי בבית העסק. כאשר ניתן לפתור בעיות מרחוק זה בהחלט מקצר תהליכים. חשוב לבדוק שהעסק נותן לכם שירות של תמיכה מרחוק אם תכנות מתאימות המאפשרות להם להתחבר אל המחשב שלכם ולפתור את הבעיה.