כללי

על עיצוב גרפי ומיתוג לעסק

עיצוב גרפי נחשב אמנם לתחום אומנותי, זהו תחום שבו יש עיסוק בצבעים, אסתטיקה, חוויית משתמש, אולם למעשה, הוא יכול להועיל לכל עסק בקידום המותג ובמודעות של הלקוחות.

על ידי קביעה של האלמנטים הוויזואליים הרצויים, נוצרת אווירה. אווירה מחברת את הלקוחות.

ניתן דוגמה מהשטח כדי שתבינו על מה מדובר. אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה שאתם מחפשים משהו בגוגל, עוברים אתר אחרי אתר, ופתאום אתם נופלים על אתר שנראה טוב, התוכן שם לעניין ואתם אוהבים את זה.

החוויה שלכם נוצרה כתוצאה מחשיבה עיצובית מסוימת שתגרום לכם להרגיש ככה. התוכן נכתב באסטרטגיה תחילה שהוא ידבר אליכם וייתן לכם להבין דברים שלא ידעתם קודם כדי שתאהבו את מה שאתם רואים. כן, כך זה בדיוק עובד.

רוצים לדעת עוד? פשוט המשיכו לקרוא.

 

על עיצוב גרפי ומיתוג לעסק:

חנויות פיזיות דואגות לעצב את שטח החנות בסכומים גבוהים מאוד. זה לא סתם. בעסקים, יש סיבות מאוד ספציפיות לכל מהלך. משום שכל מהלך כזה עולה כסף לעסק והרבה. אין מקום לבזבוזים.

חוויית הלקוח היא אבן דרך משמעותית מאוד בהחלטות הרכישה שלו ובשאלה היותר חשובה, האם הוא ימשיך להיות לקוח שלכם.

כאשר מגיע לקוח לאתר שלכם והוא אוהב את מה שהוא רואה. הוא רואה אתר ברמה, תוכן שבאמת נותן לו ומגיש לו על מגש של כסף, את כל מה שהוא לא יודע ואף הרבה מעבר, הלקוח מתחבר כמעט מיידית לעסק ולמה שיש לו להציע.

אם הוא זקוק למוצר כל שהוא, הוא כמובן יפנה לעסק הזה, הרבה פעמים בלי לבדוק את שאר התוצאות שעלו לו במנוע החיפוש.

זה הכוח של המיתוג ויצירת השפה הגרפית הנכונה עבור עסק.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button