עובדה: שיווק דיגיטלי – עובד!

עובדה: שיווק דיגיטלי – עובד!

העולם הדיגיטלי הוא הדופק דרכו זורמת תנועת הצרכנים הגדולה בעולם, והתכנים המקוונים ממנו בנוי עולם זה הם הדרך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך למצוא אותך, את המוצר או את השירות שלך, ולבחור במותג שלך אונליין.

שיווק דיגיטלי הוא לא שאלה, אלא דרך המלך והבחירה הנבונה ביותר לכל בעל עסק בעידן הדיגיטל בו אנו חיים. הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחזיקים סלולארי חכם, משתמשים באפליקציות, מחפשים בגוגל ורואים סרטונים ביוטיוב, והם נחשפים לפרסומות ומאמצי שיווק סטייל-דיגיטל שלך, או של המתחרים שלך, שכבר השכילו למנף את אינספור הכלים הזמינים בעולם המקוון.

איך השיווק הדיגיטלי כל-כך חזק?

שיווק דיגיטלי במילה אחת זה סטטיסטיקה, ובשתי מילים – פילוח שוק. הגישה לנתונים, צבירתם וניתוחם בכלים הדיגיטליים השונים מהווה מעין שער לעולם מסתורי ומרתק בו המנתח הנאור והמנוסה יכול לעשות פלאים, ולשלוף את המידע הרלוונטי ביותר שמאפשר לכם לדייק בצורה מרשימה את מאמצי השיווק, ולהעלות את שעור ההצלחה של הקמפיין שלכם במאות אחוזים.

היכולת שלכם לבסס מהלך שיווקי תוך התאמה מדויקת לפלח האוכלוסייה, לזמנים מסוימים, לאזורים מסוימים בארץ ובעולם, ולבנות מערך פידבק חי שמאפשר לכם לשנות בזמן אמת את הפרסום בכדי לחדד אותו יותר ויותר לפי התוצאות, היא יכולת מרהיבה שנותנת למשווק כוח דיגיטלי אדיר.

ארגז הכלים לשיווק דיגיטלי

העולם הדיגיטלי מהיר, והשיווק בו משתנה בקצב מסחרר. ובכל זאת, ישנם מספר כלי שיווק בסיסיים בעולם הדיגיטל, כלים שמהווים מעין תשתית שיווקית עליה מלבישים רעיונות ופתרונות חדשים, בהתאם למוצר, לשירות, למותג ולקהל היעד, ובהתאם, כמובן, לתקציב והשאיפות של העסק.

אחד מהכלים הזמינים והיעילים ביותר לשיווק דיגיטלי כיום הוא שיווק דרך מודעות פרסומת ממומנות, פרסום במערך השיווק הענף של הענקיות גוגל ופייסבוק, דרך פרסום סטטי, טקסט, גראפיקה ווידיאו, בהתאם לצרכים של המשווק והמדיום הזמין לו.

מעבר לכלים אלו ישנה גישה לתעשייה שלמה של אפליקציות שיווק ושיווק באפליקציות, כלומר אפליקציות שנועדו רק בכדי לשווק מוצר מסוים, לעומת אפליקציות שמשלבות פרסומות בתשלום.