טכנולוגיה ובידור

אוסקר 2022: רגעים ששינו את ההיסטוריה הקולנועית

האם אוסקר 2022 באמת זכה בלבבות או שהיו שם תקלות קטנות?

אוסקר, כמו שאומרים, הוא אחד הערבים הכי נוצצים בעולם הקולנוע. כל שנה, הנוצצים והמפונקים שבינינו מתכנסים לשמוע מישהי נלהבת אומרת "ובהזדמנות זו, אנחנו רוצים להודות כל כך למי שסייע לנו בהפקת הסרט." אבל מה עושים עם כל ההייפ שמקיף את הפרסים הללו? אוסקר 2022 היה ערב כזה, שמצד אחד שיחרר אותנו בשמחה, ומצד שני – והו, יצרתם את הכינוסים הכי מצחיקים שראינו עד כה. אז מה היה שם?

הזוכים הגדולים: מי לקח הביתה את הפסלון הזהב?

אם פיסיתם כרטיסים כדי לראות מה קורה על השטיח האדום, אני מצטער לדווח שאולי פספסתם כמה מהמרשים ביותר בתכל'ס. בינינו, אתם לא באמת צריכים ללכת יותר מדי רחוק כדי לראות את החיים שלכם מתנפצים. אבל מה עושים עם הזוכים? בואו נעבור על כמה מהם:

  • הסרט הטוב ביותר: "הכל בכל מקום בבת אחת" – לא באמת הבנתם את הסרט? גם אני לא. רבים מבינינו רק ניסו לתפוס מציאות אחת מתוך המובילות הרבות.
  • שחקן ראשי: וויל סמית' – בעקבות ההייפ של "באותו רגע" מהתמודדות עם כוכבים אחרים.
  • שחקנית ראשית: ג'סיקה צ'סטיין – אחרי "טמת האורעים" שחשפה את כישרונה הבלתי נגמר.

למה אתם צריכים לראות את "הכל בכל מקום בבת אחת"?

שאלתם את עצמכם אם הסרט הזה שווה את הזמן שלכם? הייתי אומר שיש בו משהו מאוד ייחודי: הוא בעצם חקירה קומית של יקום מרובה. אם טרם ראיתם, אז תתכוננו לצפות בכל מה שיכול לקרות – ונראה שמדובר במכונה לא צפויה וכידוע, כל מכונה שהיא לא צפויה פשוט משעשעת. אז גם אם לא הבנתם את הכל, אתם בטוח תתענגו על התמונות.

לא הכל היה מושלם: תקלות ניזונות באירוע

אז בואו נדבר על החלקים הלא כל כך זוהרים של הערב. יש כאלה שיגידו ש"השוק" היה בדיוק כאוס שמוסתר מתחת לשטיח האדום. האם אתם זוכרים את מה שקרה בין וויל סמית' לקומיקאי כריס רוק? אם לא, אז כדאי שתתעוררו! זה היה טוויטר של כמה שעות טובות הרי כאשר סמית' קיבל את הכתף של רוק מול כל העולם.

מה אתם הייתם עושים במקומו?

שאלה שהייתי מתכוון עליה עם גופיה מצחיקה וקטנה. כמובן שאין לי אחות או חברה שיכולה לקבוע זאת בשיקול דעת, אבל נניח שהייתי נמצא שם ברגע זה עם מאכזב כל כך גדול – היינו בידיים הלא נכונות. עדיף לשמור על רמת חיוך ממעל ופשוט לגלגל את זה לחוויות מצחיקות להמשך.

  • אני מתאר לעצמי שצופים מהשורה הראשונה קיבלו הרגשה של "חיים זה לא סרט".
  • מאז שמועות על עימותים עם קונפליקטים היו אמורים להיות למסמכים.

שאלות ותשובות על אוסקר 2022

שאלה: מי היה השחקן שזכה בפרס שחקן משנה?
תשובה: טוב, זה לא היה קל, אבל טעות אחת נגררה לשנייה פה. אתם פשוט לא יודעים אם הכוכבים זכו או לא.

שאלה: האם היו הופעות זמרים מיוחדות?
תשובה: לא פחות מ-5 הופעות שהיו ככה, בלוק מחוץ לרגע. אפילו קיבלו "אוקי תמיד".

שאלה: האם האורחים קיבלו משקה חינם?
תשובה: תודו – אם הייתי אצלכם, הייתי מתמקד באוכל. אבל היה די טעים!

על הברקע של הטקס: לא הכל זוהר

נאמן לאמת, אמנם אוסקר הוא עדיין אירוע שדורש השקעה של המון ימים ואימהות נתפסות. אולם אם חושבים על זה, אולי הוא קצת מנותק מהאיומים היומיומיים של כולנו. איזו חוויה בגודל אמיתי. למרות שהזוכים לקחו הביתה פסלים מרוצפי זהב, האם זה באמת משפר את החיים שלהם?

אלא אם כן, כולכם מחכים שיביאו לכם חטיף בסופרמרקט, אני חושב שעדיף לבדוק אם באמת עשיתם לעצמכם טובה עם הסרטים שצפיתם. הרווחנו לתקופה, זה ברור. אבל האם זה מצדיק כל כך הרבה תלה? אולי הגיע הזמן לשקול מחדש.

סיכום: להיות אוסקר

בסיומו של ערב כזה, אני חושב שזה ברור: אוסקר הוא לא רק פרסים, אלא המהות של מיומנויות אומנותיות, של תקלות לא מחמיאות, ושל הומור שנמשך. אנחנו נשתדל להיות את מה שאתה רוצה ולדעת שאפילו בימים הפחות בהירים, התערוכה הזו מוכיחה שהמחשבה והשירה לא נדולות.

אהבתי? אני בטוח שלא השארתי עליכם רמזים משעממים מדי. אז קדימה, נותרו לכם לפחות כמה חודשים עד לאוסקר הבא. כדאי שתתכוננו עם כמה מסקנות למצבים מפתיעים תוכן.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button