טכנולוגיה ובידור

ביטלג'וס 2: מה חדש בסרט המצפין הפתעות?

ביטלג'וס 2: האם יש סיכוי לשחזור הקסם?

כל מי שאהב להתחבא מאחורי המילה "קולנוע" בשנות ה-80 ידע שתמיד יש מקום למשהו סטרנג'י. אחד הסרטים שזעזע את המוסדות הקולנועיים והשאיר חותם מצחיק וטראומתי הוא כמובן "ביטלג'וס". והנה אנחנו כאן חושבים: האם "ביטלג'וס 2" מסוגל לשחזר את הקסם הזה? האם דניס הופר בקליפת אגוז באמת יכול להחזיר אותנו לאותם הזמנים?

אילו שאלות אנו שואלים את עצמנו?

  • האם הסרט הזה יצליח לחדש או סתם יגרום לנו להתגעגע לעבר?
  • מה מרכיב את המיוחד של דמותו של ביטלג'וס?
  • האם בני הדור החדש יתחברו להומור השחור של הסרט?
  • מה חושבים המעריצים הוותיקים על החזרה של הסרט?
  • מי הם השחקנים החדשים שמחליפים את הקלאסיקות?

הקרנת הבכורה: חוויות ישנות באור חדש

כשהוכרז על "ביטלג'וס 2", כולם שאלו: האם זה באוויר? בדיוק כמו מופע של אמן חושים? התשובה היא: כן! עם השחקנים המקוריים והבמאי המפורסם, אנו נמצאים על מסלול לכבוש את לבבות מחדש. אבל מה מחכה לנו מעבר לדלתות הירוקות של הסרט הבא?

מתי זה קורה?

לפי השמועות, הסרט יחזור לשורשיו בעושק הרפאים – כמו מנה טובה של פסטה עם רוטב עגבניות מתובל. כל התכנון לכך חלילה לא גורם לרוחות להתעורר, אבל מי לא אוהב פסטה?

מיבאכזבה או פאנל של חידוש?

העבודה על הסרט היא פעולה מהירה ומסוכנת כשתשקל עבודה עם מעריצים. האם תתפתח אלימות רוחנית בשטח? כמו כל רוח רעה, גם כאן יש את הקונפליקטים של ההוכחות שבאים עם הניסיון לשחזר סרט קלאסי.

האם ניתן לשחזר את הקסם של הסרט המקורי?

כשחושבים על זה, העבודה של הצוות ליצור חוויה זו היא יותר מאתגרת. הרבה אנשים עשויים להיות פסימיים: "הסרט הראשון היה כל כך טוב, איך אפשר לעקוף אותו?". ובכן, אם יש משהו ש"ביטלג'וס 2" יכול לחנוק, זה את המחשבה שאין מקום לשינויים.

האם התוצאה הסופית תתעלה על המקור?

כשהשופטים יגיעו – שלטו אנשים שיגבשו את המידע המהותי לפני שעלינו לחצות את גבולות הפולמוסים. יש לי תחושה שברקע אנחנו נשמע קריאות "לאסוף את הפסולת!", אך בסוף נמצא את עצמנו מהמרים על "האם גם בביתי אני אקח את הרוח של ביל ויליאמס?"

נו, מה עושים עם כל הציפיות הללו?

כשהציפיות נמצאות בשיא, ולא מרבים להגשים אותן, קשה לאמר שנשארו לנו הרבה דרכים לזוז מעבר לספקות. אם הסרט יצליח לגרום לנו לחייך, מה שבן הזוג גילה לפני 20 שנה עם מצלמה חמודה, גם כאן זו משימה חשובה.

  • האם ניתן ליצור משהו חדש והומוריסטי על עדויות ישנות?
  • האם הביטלג'וס הפעם יכול להיות כבוגר זה שמחפש מנוחה?
  • מה יקרה כשנקרא ל"מלך הרוחות" לשוב? האם נוציא את הרוחות מהארון?

ביקורות ממעריצים: "זה בא!" או "לא שוב!"?

כבר לקראת בקבוקים של פופקורן, הוכניות לתגובות ממעריצים גוברים. נראה כי חלקם מרגישים שהקשר עם הסרט הראשון הוא חוזר ברוח האגו שלהם. האם הם הצליחו לשחזר את האנרגיה המצוינת? זו השאלה שכולנו שואלים.

אז, זה שווה את זה?

מסתבר שלא כולם רק מחכים לסרט – כמה טוענים שהוא כבר יוצר גל של געגועים והכנה לקראת הקסם בפנים. המעריצים הוותיקים מתווכחים היום גם על הפוטנציאל למשהו חדש. כמו שסבתא הייתה אומרת, "אל תשכח את האותיות הקטנות כשאתה מזמין קבוע סלסלות של סושי!"

סיכום כך תעברו לחיים עם ביטלג'וס

בסופו של דבר, בעידן שבו אנחנו רואים רימיקים ומתחדשים כל יום, לא יהיה מסוכן לברוח ממסך הקולנוע ולהתמקד מחדש באימה הקומית השחורה כמו זו של "ביטלג'וס 2". עם תקוות שיילחצו ויזרמו לנו רוחות של ציפייה, כנראה נתחבר יותר למעמד זה. ולי יש תחושה שזה עוד לא סוף הסיפור, גם אם הרוחות לא יסכים להעסיק אותנו בכאב הראש של ההיסטוריה!

לסיום, אני ממליץ לחכות בכיליון עיניים, לא רק בגללי המטוס שממריא. אם אתם מתכוונים לרדת אל תוך היקום של "ביטלג'וס 2", כדאי לזהות את התכנים, כי למשל, מי יודע מה צופן מהרעיון של מבצע "קח את הרוח" הבא?

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button