טכנולוגיה ובידור

גלה מה חדש בשרלוק הולמס 3 המ thrilling!

המוזרויות של "שרלוק הולמס 3": האם זה ממש קורה?

אז זהו, חברים, יש משהו באוויר! לאחר שנים של שמועות, שלושה תריסר חדשות על תקלות בסטודיו, והבנה שדניאל קרייג לא עשוי להיות הבלש האגדי שלנו, "שרלוק הולמס 3" בעצם יכול לקרות! עולם הקולנוע נמצא בגאות מחודשת של חידושים, וכולם שמים את עיניהם על השניים המעולים: רוברט דאוני ג'וניור ויואן גריפית׳. אז מה מצפה לנו בסרט מצפין הזה? נשמע כמו תעלומה של שרלוק עצמו!

מה קרה עד עכשיו? – סיכום קצר

אם לא הייתם על פלנטה אחרת בעשור האחרון, אתם בטח יודעים מי זה שרלוק הולמס. אם לא, תפסיקו מיד, והיכנסו לתוך חור הארנב של המתנקש, פתרונות תעלומות ומסע כדי לעבור על המונדיאלים של המפורסם. שני הסרטים הקודמים שהונצחו על ידי האולפנים, "שרלוק הולמס" (2009) ו"שרלוק הולמס: משחק הצללים" (2011) הניבו הכנסות גבוהות מאוד והקפיצו את רוברט דאוני ג'וניור אל תודעת הציבור בתור הבלש העליון. ואנחנו בעצם מתעוררים לשאלה אחת: האם "שרלוק הולמס 3" יהיה אותו יתרון גודלי?

דמויות וכתיבה: מה מצפה לנו?

אז בסרט השלישי, גם אם נצטרך לחכות עד אינסוף, אין ספק שהקהל ימצפה לראות את דאוני ג'וניור בתפקיד שרלוק, כמו גם את ג'וד לאו בתפקיד וואטסון. מה עוד? יש סיכוי שנראה גם דמויות חדשות שיביאו איתן קצת תבלינים לסיפור! תחשבו על זה, לא בכל יום מתמודדים דמויות עסקניות עם פושעים חכמים מבחינה טכנולוגית.

  • שאלות לשאול את עצמכם:
  • האם יהיו לנו רמזים לעבר?
  • מה קורה עם דמויות מפתיעות נוספות?
  • איך ייראה כימיה בין דמויות שונות?

סרטן הברווז? איך אפשר למנוע תקלות?

סרטים בסדר גודל כזה לא נעשים בכמה ימים. על אף שבסוף 2023 אנחנו מקווים לקבל את הסרט, הרקע מאחורי הקלעים הוא מינוס לא מבוטל. היו שמועות על בעיות בסטודיו, תחילת צילום שהורד למספר פעמים, בעיות בריאותיות, והינשופים המתרקים של תעשיית הקולנוע.

הרקע הקולנועי – עד כמה החידושים עובדים?

החידושים הם דבר מתוחכם. האם יצליחו ליצור תוכן שיספק את הקהל? השוק משתנה והטכנולוגיה מתקדמת. בטח תלויים בנטפליקס ובשירותים אחרים שדוחפים תכנים חדשים כל הזמן. ועכשיו, מה צפוי לנו בסרט הזה? האם העיסוק שיתמקד רק בבניית תעלומה אחת ארוכה, או שיבטיחו תבלינים נוספים?

  • הכימיה שבין דאוני ג'וניור ללאו: האם היא תצטיין שוב?
  • האם יהיה גם קו סיפור בין הבלש לגנגסטר? מי יודע!
  • סצנות אקשן מפוצצות על כך? אין ברירה, אנחנו מתכוונים לראות!

סיכום – תכל'ס, למה אתם מחכים?

עם התלהבות כזו, קשה לדמיין מה עוד יקרה כש"שרלוק הולמס 3" סוף סוף יראה אור. נותן לנו תמריץ, ליצירתיות ולסקרנות. בואו נדבר בול על מה שנוגע לנו – הקהל. אז כשהסרט ייצא, עם חדשות קודמות שאפשר לשתף חברים, האם אתם מוכנים להגיד: "אני ממליץ!"?

  • שאלות לשאול את עצמכם:
  • האם זה ישקף מאבקי כוח ברקע הקולנועי?
  • איך נוכל לייצר רעיונות חדשים בעולם של תעלומות?
  • האם יש למישהו רעיונות לגבי התפתחות הדמויות?

בואו נמתין יחד ונראה מה יקרה. הסרטים המוכרים עשרות פעמים שכבר התרגלנו להם, מחכים כאן על המדף שלנו – לקולנועים! נראה אם "שרלוק הולמס 3" ייקח את הכוכבים שמחכים לנו בו ויבוצע מחדש.

אז אם מתחשק לכם להצטרף למשחק, הכינו לפופקורן, נשתדל להשאיר על הכסאות את המתח!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button