טכנולוגיה ובידור

כל מה שצריך לדעת על פלייסטיישן פלוס אקסטרה

המסלול העולה של פלייסטיישן פלוס אקסטרה: האם כדאי לרכוש את המנוי?

אם יש לכם פלייסטיישן בבית – תחזיקו חזק. היום אנחנו הולכים לצלול לתוך הים העמוק של אפשרויות המשחקים עם פלייסטיישן פלוס אקסטרה. מה כל כך מיוחד בזה? האם זה שווה את ההשקעה? ומה הופך את המנוי הזה לכל כך מעניין? כל השאלות המטרידות עומדות בתור, אז בואו נצלול ישר!

מה זה בעצם פלייסטיישן פלוס אקסטרה?

פלייסטיישן פלוס אקסטרה הוא המנוי החדש והמרגש של סוני, שמציע למבקשים יותר גישה לכמעט 400 משחקים! כן, קראתם נכון – מאות משחקים! זה כמו להיכנס למסעדה עם תפריט בופה שאין סופי, שבו אתם יכולים לבחור ללא הגבלה. ובכן, אם 'הבחירה' לא הייתה דרך מיותרת לומר 'תאכלו את כל מה שיש'!

האם זה באמת כל כך זול?

נכון, התמחור הוא חלק מהעניין. יש כאן עשרות משחקים איכותיים שילבשו על המדף שלכם מבלי שתצטרכו לשבור את הבנק. בואו נעבור על הדברים החשובים:

  • מחיר: מדובר בחבילה במחיר סביר, שמאפשרת לכם לשחק בלי גבולות.
  • עדכונים: מגזינים למשחק יוצאים כל הזמן, וכאן אתם מקבלים גישה לכל המשחקים החדשים.
  • גישה למודולים מיוחדים: משחקים עם תוכן נוסף שמוסיפים לחוויה, כמו משימות חדשות או דמויות נוספות.

מה יש בפנים? המשחקים הכי מגניבים!

נשמע כמו בלגן? זה כי זה כזה! בפלייסטיישן פלוס אקסטרה יש מגוון של משחקים בכל הז’אנרים – מדע בדיוני, הרפתקאות, ספורט, פאזל ועוד. הנה רשימה קטנה של כמה מהממתים:

  • The Last of Us Part II: משחק שזכה בפרסים רבים ועושה לכם רגש בעורף.
  • Demon’s Souls: כי אין כמו משחקים שיוצרים את אפקט הלביש-ושכח.
  • Ghost of Tsushima: אתם לא יכולים לפספס את האיסלנדרי הזה!

יש משהו בקולקציה הזו!

אם אתם אוהבים את המילה "קלאסיקה" אז כדאי לכם להכין את המערכת שלכם. הרבה מהמשחקים האלה נחשבים לקלאסיקות של הסוני וממכרים ברמות הגבוהות ביותר. תמיד אפשר לשוב אליהם ולגלות דברים חדשים!

שאלות נפוצות שיגרמו לכם לצחוק לפני שאתם לוחצים על הכפתור

סופר-שאלה 1: האם אני חייב לשחק חצי מהמשחקים כדי לקבל את הערך המלא?

לא ממש! אך אם אתם מפחדים קצת להפסיד על המשחקים החדשים – כנראה שכדאי. זה כמו ללכת למסיבה עם אוכל טוב, ולא לטעום מהאוכל – פשוט חוטאים!

סופר-שאלה 2: האם יש מבצעים שווים באופק?

ודאי! עונות חגים ומבצעים מפוקפקים מהווים הזדמנויות מצויינות לקנות את המנוי במחיר משתלם יותר.

האם זה שווה את הכסף? בואו נכריע!

למרות הכל, הניסיון שכולל עניין נוסף בפלייסטיישן פלוס אקסטרה מצליח להפוך לאחד הדברים הכי שווים שכספכם יכול להציע. עם העובדה שתקבלו גישה למשחקים חדשים ומתעדכנים, זה עוזר לשמור על תחושת חידוש ואופנתיות גם אחרי שעות רבות מול המסך.

והאם אתם צריכים פלייסטיישן 5 כדי ליהנות ממנו?

לא לגמרי! יש אפשרויות גם לפלייסטיישן 4, אז אל תדאגו אם אתם עדיין לא שם.

אז מתי כדאי לרכוש אותו?

כשהראש שלכם שואל איך לשרוד את חודשי הקיץ החמים, כשכל החברים שלכם מחכים להתעדכן, או כשאתם פשוט רוצים לשמור על ידכם על הדופק בעולם המתקדם של משחקי הווידאו. יש הרבה סיבות למה כדאי לכם להשתעשע עם המנוי, ולא לשכוח שזה עוד דרך להעביר את הזמן בכיף!

מילה אחרונה: כמו ארוחה מדהימה!

מה שנשאר הוא לשאול את עצמכם: האם אתם מוכנים להתענג על כל מה שפלייסטיישן פלוס אקסטרה מציעה? כמו בכל ארוחה טובה, החשוב הוא להרגיש סיפוק ולצאת עם תחושת המלאות… של המשחקים! תפסיקו לחשוב ותחליטו!

סוף הדרך? לא, אלא אם כן אתם לכם לשים את הקונסולה בהשתעשעויות עם הילד או החברה, וזה שווה הרבה יותר מהמשחק שאתם משחקים. אז תראו, שיש לפחות עוד 400 סיבות לחלק הזה ממש כאן!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button