למה מדד שירות חברות הביטוח 2023 משנה הכל עבורך?
מדד שירות חברות הביטוח 2023: האם אתם בפוליסת הזהב או בליך שבילי הנוכלות?
כשהשנה כבר נפתחה וכולם מדברים על תכניות חדשות, טרנדים חמים ומיזמים מדליקים – יש משהו אחד שכולנו יכולים להסכים עליו: הביטוח זה לא עסק פשוט. במיוחד לא כשחושבים על שירות חברות הביטוח. אז מה קורה ב-2023? האם חברות הביטוח משתדרגות או שעדיין יש לנו סיפור עצוב על נכים מנוסים שלא מצליחים למצוא את הקול היפה בתעשייה? בואו נצלול לעולם הזה באומץ ונגלה הכל!
למה מדד השירות כל כך חשוב?
רוב האנשים חשים שהמילה "שירות" היא אולי הכי פחות רלוונטית בתחום הביטוח. ובכן, אם זה היה נכון, כנראה שלא היינו שוברים את הראש ומדברים על מדד השירות. אז למה זה כל כך חשוב?
- כסף שיפוצים: מה שצריך לתקן, מישהו צריך לשלם עליו, נכון? הזמנת פנסיה אחרי שגיליתם שיש פצע בחיים שלכם אינה בדיוק הדרך לרצות על כך.
- מזל טוב, מבוטח! היכולת שלכם לקבל עזרה כשאתם באמת צריכים אותה תלויה במידת ההתמחות והניסיון של החברה.
- עבודה יסודית: אם אתם חושבים שהכול יסתדר מעצמו אם תכנסו לאתר של חברת ביטוח, אתם טועים! הכניסו רגליים לעבודה, אנשים!
איך מודדים את השירות? 7 קריטריונים חשובים
אז חשבתם שזה קל? טעות. כדי למדוד את השירות של חברות הביטוח, משתמשים בכמה קריטריונים שצריכים להכווין אותנו. האם אתם כבר מוכנים להפתעות?
- זמן המתנה: כמה זמן אתם מחכים על הקו? אם מתברר שהשירות הלקוחות הוא בעברית 'ממזרים', היזהרו!
- איכות המידע: האם המידע שהתקבל מדויק? במדינה של גולשים, לפעמים בדיוק העניין!
- מקצועיות הנציגים: מדובר כאן ביכולת להרגיש בנוח עם הנציג, ולא לדבר שפה אחרת!
- שקיפות תהליכים: לא אוכל לאכול צלחות שמכוסות בערך באווירה של "הפתעה, הפתעה!"!
- נגישות: אם המוקד העסקי לא נגיש בירושלים, והם הביטוח מקרי תקלה בחדרה, היי – היזהרו!
- חווית הלקוח: החוויה משודרת כמו סרט? אם יש יותר פרסומות מאשר תוכן – זה לא שירות.
- תגובות אחרות: אנשים מדברים, תשמעו לרגע מה הם אומרים! כל כך הרבה אמירות שמורות על קצה הלשון.
האם כל חברות הביטוח נראות אותו דבר?
תשובה מפתיעה: לא! למעשה, כשאתם מסתכלים על מדד השירות אתם מפתיעים את עצמכם על כמה חברות מספקות שירות יוצא דופן, בעוד אחרות לא מצליחות לסיים משפטים בתשובות. השקפת עולמכם משתנה, בבקשה!
השמות הגדולים – האם הם באמת גדולים?
גללו מסלול ההיסטוריה ותמצאו שמות גדולים בכל רחבי התחום. אבל האם הם באמת מצליחים לספק שירות טוב? זה כמו לברר עם הכוכב על הקלטה שלו אם הוא יודע לבשל.
- ניסיון המומחים: חלק מהחברות הללו רצות על תהליכים, המומחים שלהם יכולים לגלות סוד או שניים!
- החזון ומהות השירות: מה מחזיק אותן דווקא סמוך לחיים שלכם? זה יכול להיות קריטי אם אתם מתכננים המון פיצויים.
סיכום: הביטחו את עצמכם במקום הנכון
עכשיו כשאתם יודעים מה מצפה לכם בשדה הקרב של שירותי הביטוח, ובכן – הגיע הזמן לחפש את החברות שהכי מתאימות לכם. שימו לב לנתוני השירות, עשו בדיקה מעמיקה ואל תתנו לחברה להיות השכנה שלכם מהקצה השני של הכביש.
שאלות נפוצות
- מהו מדד השירות? מדובר במדד שבודק את איכות והנגישות של השירות בנותני השירות בתחום הביטוח.
- איך לבחור חברת ביטוח? חפשו המלצות, השוו מחירים, בדקו את מדד השירות ואל תתנו למספרים כיאז'יים לבלבל אתכם!
- למה הזמן חשוב? כי כל כאב ראש בזמן המתקבל ישפיע על בריאות המבוטח שלכם!
- מה עושים כשהשירות לא טוב? תקראו חברת ביטוח אחרת או תשקלו להמיר אותו לשירות חברה אחרת!
- האם אפשר לשנות חברת ביטוח? מאוד כן, קחו בחשבון שיש תקופות המתנה ופרטים שלא יישארו לעד.
כעת, קחו את הידע הזה, אל תלכו לאיבוד בו, והעבירו אותו הלאה לחבר שלכם – ייתכן שזה יכול להציל אותו מתנחלויות של מכתבי דחייה וייאוש.