סמארטפונים וטאבלטים

סקירה של עדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM עם מפרט טכני

עדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM – Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM

עדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM (Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM) היא עדשה בעלת טווח זום משתנה שמיועדת למצלמות דיגיטליות עם ממשק של חיישן APC-S. בעדשה זו משולבים יתרונות של איכות אופטית גבוהה, יחד עם ב aperture רחב של f/2.8 לאורך כל טווח הזום, כך שהצילום בתנאי תאורה נמוכה הופך לפשוט יותר. העדשה מתהדרת בטכנולוגיית OS (Optical Stabilization) להפחתת רעידות, מה שהופך אותה למתאימה לצלמים מקצועיים ובעלי תחביבים כאחד.

העדשה מתאימה באופן מיוחד לצלמים שמחפשים עדשה רב-גונית שיכולה לשמש אותם במגוון מצבים, החל מצלומי פורטרטים ועד לצילומי נוף. בעדשה זו תמצאו גם מנוע HSM (Hyper Sonic Motor) שמעניק חדות מהירה ושקטה מאוד, מה שהופך אותה לפופולרית במיוחד בקרב צלמים שמתמחים בצילום ספורט ובצילומים בחללים סגורים.

מפרט טכני מפורט

מאפיין נתון
סוג עדשה עדשת זום אחיד
טווח זום 17-50mm
פתח צמצם מקסימלי f/2.8
צמצם חמישה אלמנטים מעוגלים
מערכת פוקוס HSM
ייצוב תמונה OS (Optical Stabilization)
קוטר פילטר 77mm
משקל 565 גרם
מידות ס. ש. 74.6 x 97.3 מ"מ
מתאים ל: מצלמות עם חיישן APS-C

תכונות נוספות

בעדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM קיימות מספר תכונות בולטות שראויות לציון:

  • עמידות בפני חום וקור: העדשה מתאפיינת בעמידות יחסית שמאפשרת עבודה בתנאי מזג אוויר קשים.
  • עיצוב ארגונומי: העדשה נוחה לאחיזה ומציעה שליטה קלה על הגדרות.
  • סידור אופטימלי: מגיעה עם ציפוי על האלמנטים להקטנת השתקפויות והגנה על העדשה.

תיאור חוויית השימוש

כאשר מדברים על חוויית השימוש בעדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM, ניתן לומר כי היא מציעה תמונה חדה וברורה בכלל טווח הזום, עם צבעים חיים וניגודיות גבוהה. זהו יתרון משמעותי לצלמים מקצועיים ולחובבי צילום כאחד.

לדעתי, העדשה מתאימה לצלמים בתחומים שונים, מדוגמת רכיבה על אופניים ועד צילומים לאירועים משפחתיים. הימצאות של ייצוב אופטי בתוספת לחיתוך הממוקד מביאה לתוצאות מתקדמות גם בתנאים לא אידיאליים.

סיכום והמלצה

לסיכום, עדשה סיגמא 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM מציעה מגוון רחב של יתרונותשמים אותה במקום בולט בשוק העדשות. עם איכות אופטית מצוינת, יכולת ייצוב מקסימלית ועיצוב נוח, מדובר בעדשה שאני ממליץ עליה בחום.

עם זאת, יש לקחת בחשבון כמה חסרונות, כגון משקלה היחסית ותנאי שימוש בשעות אור נמוכות, שעשויים להגביל את המבחר בפתרונות צילום. עם זאת, אני חושב שעדשה זו תהיה בחירה מצוינת עבור כל צלם שמחפש לשדרג את התמונות שלו.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button