טכנולוגיה ובידור

סרטי אימה רשימה: 10 מותחנים שיגרמו לכם לפחד

10 סרטי אימה שיגרמו לכם לחשוב twice!

נכון, יש אנשים שאוהבים גלידה עם שוקולד ויש את אלה שאוהבים לקפוץ ממקפצה שגובהה 10 מטרים עם פרצוף של פחד, וברקע סרט אימה מפחיד. אתם מבינים, סרטי אימה הם אחד מהז'אנרים המיוחדים ביותר בקולנוע – הם גורמים לנו להרגיש כאילו אנחנו חיים בסרט שלנו own, ולפעמים זה לא יימנע מאיתנו לשכוח שהגענו לקולנוע גם בשביל פופקורן. אז האם אתם מוכנים למתח? כי הנה רשימה שתשאיר אותכם על קצה הכיסא!

1. "האחרים" – מה אתם יודעים על ההורים שלכם?

סיפורה של אם עם ילדים מסתוריים (ולא, אין מדובר בילדים שעקבו אחריכם בסופר במהלך הקניות) מצליח לקחת את ההגדרה של פחד למקומות כה כה שקטים עד שהרעש הכי קטן שיבוא – פשוט יפיל אתכם! הסרט הזה הוא זן האימה שגורם לנו לחשוב על החיים שלנו بطريقة אחרת. מה ש הפילם הזה עשה זה להציג את החיים בצורה שמתהפכת באופן כזה שדמיינו !האם אתם חושבים שהילדים שלכם הם על טבעיים? אולי הם פשוט יודעים יותר מדי…

2. "ההזמנה" – אופה! מה קורה כשחברים מתאספים?

רואים את החברים מתאספים סביב השולחן? אי לכך, שימו לב – זה יכול להיות חגיגה או… תחילת סיפור אימתני! סדרה של בחירות שונות בזו אחר זו מובילה לדרמה שאף אחד לא ציפה לה. תוכלו לפתח רגליים ולטוס החוצה, או שאתם פשוט תישארו אולי עדיין תבואו גמורים?

3. "ההילה" – זה קצת יותר מורכב ממה שזה נראה!

ינשוף, חצי יווני וחצי אמריקאי, עורכים סדנת צלילה. הטריגר? חשוף את עצמכם לסכנות תת-ימיות! מה שמתחיל כהרפתקה של טיול נראה טוב – מתפתח במהירות לאירועים מפחידים במיוחד. כשאתם בחיק הטבע, מה מונע מכם להיות חטופה על ידי כוח עליון? אין כמו אקשן טהור!

4. "אבודים בכדור הארץ" – איפה הבן אדם שלך?

חוויה מייאשת ביותר כשנמצאים במקום לא נעים – אבל מה אם אתם במקרה שוכחים את כל החיות? חוויה זו כוללת מבלים עם כל מיני יצורים מפחידים ועשויים לנשוך אתכם! מה עוד אתם יכולים לצפות אם אתם חושבים שאתם אבודים? ניסיון לצאת החוצה עשוי להכות אתכם בכף היד.

5. "הטבעת" – האם אתם יודעים לדלג?

בואו נדבר על סרט אימה קלאסי. אם תראו את הטבעת הזו, אתם עשויים לשאול את עצמכם שאלות עמוקות יותר מאשר האם זה דינוזואר מדבר. הסרט הזה שואף לקחת אותנו לאוקיינוס של פחד שירוץ כאילו הוא ידע שאתם תושבים בו. מי חושב שהוא ייחשף לתעלומה המתחילה בטלפון ושואלת את עצמו – "האם צריך לענות?"

6. "בבית" – תחנת זקנה וכל בעיות העולם?

בעל בית זקן, קיץ לוהט, והשכנים הקודרים. מה כבר יכול להשתבש? אז כשגר בביתו של זקן ועל פני השטח הכל מיתמם – אל תתנו לקסם לבלבל אתכם! התמקרויות שונות ודברים משונים קורים… לשאלות שיפגעו בכם קשות!

7. "נוכלים" – האם הסרט הזה כשר?

האם אתם מסוגלים להאמין שהפעם קיבלתם מתנת הפתעה? הסרט הזה מציג רמות חדשות של פחד שמתפתחות לאט לאט. איזה משפט בשפת הים יתפרץ? מה בעצם קורה? איך אתם מתמודדים שדבר לא יהיה כשר? יכול להיות שנעבור על כל דבר שרק אחוזים מסוימים יוכלו לעצב לכם?

8. "מקום שקט" – מי צריך דיבור?

שום דבר לא יותר מסובך מאשר להיות מחוץ לתיכון ולראות כל מה ש-ת-ש-ק-ו-ף קורה. אם אתם אוהבים לאכול פופקורן עם כאילו שלא ייצאו ספרים מהראש – זה הסרט בשבילכם! עפיפונים די מדים כאן וכולכם שואפים שעוד ארבעה פיגועים לא יגרמו לכם לדבר.

9. "צעקה" – אחד מאלפי הקלאסיקות!

הז'אנר הזה בכלל לא מת. כל סרט אימה, כל פחד הוא אחד משלוחי המופת המוצעים לכם בערמות. אם תתקדמו אל עבר הקטלוג המעולה של סדרת "צעקה" – אתם עשויים לגלות שהפחד שלכם ממש לא חסר! רק עכשיו יתייצבו שמות כמו הפנתר הוורוד ודמויות מפתיעות נוספות!

10. "מוחות משוגעים" – אם תעשו הכל נכון, ייצא מזה משהו!

בעולם שבו האפשרויות רבות, יש תכנית כי תתקדמו קדימה עד ש'מוחות משוגעים' וכל המרגשות יתחילו להתממש. תצטרכו לחשוב פעמיים האם אתם חוזרים או נכנסים!

שאלות ותשובות

  • שאלה: מהו סרט האימה הכי מוצלח בכל הזמנים?
  • תשובה: קשה לקבוע, אבל "ההילה" פופולרי מאוד!
  • שאלה: האם באמת יש משהו מפחיד בכל סרט?
  • תשובה: בהחלט, הרבה פעמים יש מסתורין שמצליח לגנוב את ההצגה!
  • שאלה: איך בוחרים סרט אימה לצפייה?

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button