טכנולוגיה ובידור

סרטי אקשן מומלצים בנטפליקס שלא תרצו לפספס

סרטי אקשן מומלצים בנטפליקס שיגרמו לכם לזוז על הספה!

מרגישים שהספה שלכם מתחילה לדבר? אולי היא אפילו מתחילה להביא לכם אוכל? אם כן, כנראה שאתם מבלים יותר מדי זמן מול המסך, ובצדק! נטפליקס מציעה ים של סרטי אקשן שיגרמו לכם לקפוץ מהספה (אולי לא פיזית, אבל מבחינה רגשית בהחלט). אבל רגע! עם כל הסרטים האלה, איך תדעו מה באמת שווה את הזמן שלכם? כאן אני נכנס לתמונה. בואו נדבר על כמה מהסרטים שיגרמו לדופק שלכם להמריא.

1. המבחן האחרון או האקשן חסר התפשרות?

כולם עמדו בתור כדי לראות את זה! כשמילה "מבחן" מגיעה, זה לרוב קשור לבחינות סיום קורסים בבית הספר, אבל בסרט הזה "המבחן" שונה לחלוטין. עלילה שמציגה עימותים גבוהים, מרדפים מטורפים והרבה מכוניות מתהדרות – זה מה שמחכה לכם.

מתחיל עם בחור שהולך לבית הספר למבחן שהוא ממש לא יכול להרשות לעצמו להיכשל בו. מי לא היה מסכים עם זה? אה, נכון, זה לא בדיוק התסריט האמיתי. זהו דווקא סרט שבו הקהל הופך להיות השופט, והכל קורה בזמן אמת.

מה הסוד להצלחה?

  • סיפור עוצר נשימה
  • שחקנים אלופים שמבצעים פעלולים מדהימים
  • אפקטים מיוחדים שלא תאמינו שהם היו בבית או במרתף של השכונה

האם אתם מסוגלים לראות את זה רק פעם אחת? התשובה היא לא! והכי טוב, אתם יכולים לעצור את הסרט ברגע ולפנק את עצמכם בצורה מלאכותית עם קצת פופקורן (אפילו שיש מצב שזה נדבק לשיניים).

2. "תרמילאים נגד הזמן" – או מה קורה כשנפגשים עם היקום?

תחשבו על סרט אקשן שבו הכוכבים מצטלבים עם כל מה שבעצם לא יכול להקרה! סרט זה לוקח אתכם למסע ברחבי הזמן, עם חלליות דולפות ומשימות שנראות כאילו יצאו מתוך ספרי הקומיקס האהובים עלינו. משימות ביזאריות, דיאלוגים מצחיקים ואקשן בקצב מהיר מדליקים את המסך.

שאלות שמטרידות אתכם?

  • אם יכולתי לנסוע בזמן, מה הייתי משנה בחיים שלי?
  • מה קורה אם אני פוגש את עצמי מהעבר?

הדינמיקה בין השחקנים כל כך מהנה, שלא תרצו שהזמן ייגמר. לאן אתם רוצים לנסוע? לעתיד? לעבר? זכרו לקחת את ההנחיות מהגיבור הראשי!

3. "מרדף המורדים" – האקשן שאסור לפספס!

אוקי, אתם אולי רואים את המילה "מורדים" וחושבים על משהו גאוני. אבל אל תטעו, הסרט הזה הוא סיפור שיש בו הכל – רומנטיקה, לחימה ומוזיקת נושא שלא תשאיר אתכם בשקט. כאשר אתם קיבלתם את מנת האקשן שלכם, ואפילו סצינות שקרוב לוודאי יגרמו לכם לבכות, פשוט היכונו למתנה!

מה אתם מקבלים עם הסרט הזה?

  • עלילה מרתקת עם הרבה הפתעות
  • חוויות שייקחו אתכם לארץ רחוקה
  • שריקות, צעקות ורעש גדול!

באמת, לכו תדברו עם השכנים שלכם אחרי הסרט הזה – ואם הם לא רוצים לשמוע, תמיד תתחילו עם "אבל זה היה רק סרט!"

4. "רדופים על יד השעון" – האם תוכלו לגבור על הזמן?

איך שלא תשמעו את השם, זהו האקשן שאתם לא רואים כל יום. במאה ה-21, השעון הוא האויב מספר אחת. מה יקרה אם השעון הזה יתחיל לרדוף אחריכם? זה מה שמתרחש בסרט הזה.

היתרונות של הסרט כוללים:

  • תחושת לחץ בלתי פוסקת
  • גיבורים מרהיבים שמצליחים להישרד
  • סיום שיגרום לכם לחשוב פעמיים על איך אתם מנהלים את הזמן שלכם

תזכורת קטנה: אל תנסו את זה בבית! רוב הסיכויים שאין לכם זמן פנוי לכל הפעלולים האלה.

5. "המרדף אחר הווידוי" – ואיפה האקשן בזה?

תשאלו את עצמכם: "מה קורה כשאנחנו צריכים להתמודד עם העבר שלנו?" הסרט הזה ייקח אתכם למסע פנימי מרגש. תכינו את עצמכם להתעסק במורכבויות של הטבע האנושי – ומשם האקשן מגיע!

איך הסרט הזה ממזג אקשן ודרמה?

  • סיפור מרגש שמציב שאלות קיומיות
  • בעיות שלא מדוברות בתחילת הסרט אך מתגלות בהמשך
  • תכנים שגורמים לכם לחשוב הרבה אחרי שהתאספתם סביב מסך הטלוויזיה

כמובן, לא כל יום יש סרט שמצליח לשלב אקשן עם סיפור חזק כל כך. בבקשה, רק תשתדלו לא להרוס את הרגעים המיוחדים עם קולות רסיסים של פופקורן.

לסיכום: האקשן בנטפליקס לא נגמר! יש אינספור סרטים מרהיבים שמתאימים לכל אחד ואחת. אהבה, מרדפים ורגעים מותחים – כל מה שצריך בשביל ערב מושלם על

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button