טכנולוגיה ובידור

סיקאריו הנקמה: הפנים האמיתיות של עולם הפשע

סיקאריו: הנקמה – כשחיים על קצה חרב עם טוויסט לא צפוי

אם חשבתם שצפייה בסרטים על סוחרי סמים היא משעממת, אתם לא בכיוון. "סיקאריו: הנקמה", הסרט השני בסדרת הסרטים "סיקאריו", לוקח את כל הסיפור לאספקטים שלא דמיינתם לפני. עם עלילה מותחת, דמויות שאפשר לגעת בהן (ולא תמיד תראו מה קורה מתחת למכנסיים), וסצנות פעולה מסחררות, הסרט הזה יגרום לכם להזיע, אפילו אם אתם יושבים על הספה בבית! אה, ויש גם קצת הומור – הנכון לומר שהתסריטאי יודע איך לשעשע במצבים הכי אינטנסיביים.

כיצד מגיעים לסיקוול שמנחית חבטות?

אז בואו נתמקד רגע מה קרה בסיקוול הזה, מה ייחודו ומדוע הוא שונה מהראשון. כמו שקורה פעמים רבות, סרט ההמשך מצריך לעיתים שינוי רמות. ואם אתם שואלים את עצמכם איך זה מתבצע, התשובה היא – בעזרת תסריט טוב ודמויות מורכבות.

  • דמותו של מאט גרייבר (שוב מתואר על ידי צ'ק פוק'ס) שהוא על האנדים, עובר תהליך התפתחותי מרשים.
  • הנסיבות המורכבות שנובעות מהמאבק הבלתי נגמר בסחר סמים.
  • החיבור בין הדמויות הוא לא פחות ממרתק – האם הן חברות או אויבים?

למה סיקוול הוא לא רק חזרה על מה שכבר ראינו?

נכון, יש בזה הימור, ולא מתונח כמו בסדרות אחרות, אבל יש גם תמיד את הפרובוקציה. סיקאריו: הנקמה לוקח אותנו למקום פחות במשך מאבקי סמים ומאיר את הצדדים האפלים של עולמות החוק והאכיפה. זה יהיה דומה אם תחזיקו מראה מול קבוצת ביליארד. אפשר אמנם לראות את הסרט כוידוי מעניין על האופי האנושי, אבל שימו לב לאן זה מוביל אותנו – כי יש פה קלאש של תיקי משטרה.

האם הדמויות באמת מדברות?

אם יש סוד אחד שאותן דמויות שומרות, זה לא רק על הגרדים של המניעים שלהן, אלא שהן שוברות גבולות. ההוגנות שלהן משתנה מכל פרט ופרט. אז נשאלת השאלה – האם אנחנו באמת מבינים את כל מה שנשמע שם? לראות את ההשתלשלות הכל כך מורכבת של מערכות קשר בארץ בלתי ניתנות לתפישה היא חוויה מיוחדת. כל אחד מהם הוא בעצם תוצר של מורכבות המערכת.

  • כל דמות היא מבט שונה על המאבק כנגד העולם.
  • יש מי שלא רואים את הקטסטרופה שמובילה לדחייה של חוקיות.

אילו שאלות עולות במוחנו במהלך הסרט?

  1. מה קורה כשאנשים נלחמים על מה שהם מאמינים בו?
  2. האם יש צדק בעולם חקירות סמים?
  3. מה קורה כשחוק עובד רק לחלק מהו?'}

האם יש הומור בסרט?

למרות שזה נראה כמו סרט של מיליון דולר עם שלל סצנות דרמטיות, יש לא מעט רגעים קומיים שיביאו לכם חיוך על הפנים. באמת! נאמר שהתסריטאי יודע להכניס אלמנטים משעשעים במקומות שבהם לא ציפיתם. הו, איזה תיסכול לצפות באנשים שגרים בקומות צרות, אבל בסוף זה מביא להומור שחסר קצת בכל סרט סכנה.

לסיום – אל תפספסו את ההזדמנות!

אם יש לכם זמן, אל תחמיצו את "סיקאריו: הנקמה". הוא לא רק סרט סמים משוגע – הוא מחנך, מהנה וכמובן טוען שזה לא רק על טוב ורע. בהחלט, הסרט מבקש מכם לחשוב לרגע על החיים שלנו ולקחת את זה צעד קדימה, עם קצת הומור, הרבה אנושיות, ולפעמים גם עם _תהיות בלתי נגמרות_. וגם אם לא תספיקו לראות אותו, לפחות תדעו מה לצפות מכל סרט שני שמופיע בשוק.

אז מהיום, היזהרו מהמילים עקובות דם, ובואו נמשיך לנהל שיחות על האנושות כמו שאנחנו יודעים הכי טוב – בבילוי של פעולה והומור!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button