פתרונות לעסקים

סליקת כרטיסי אשראי – חברת פלאקארד

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים כי סליקת כרטיסי אשראי חיונית לקיומו של העסק. אם בעבר, רוב האנשים נהגו לשלם באמצעות צ'קים או מזומן, כיום הקדמה הטכנולוגית אשר יצרה את אתרי המסחר האלקטרוני ואפשרות התשלום המיידי, יצרה מצב בו רוב האנשים משלמים באמצעות כרטיסי אשראי. חברת פלאקארד מספקת פתרונות מתקדמים לסליקת אשראי הן לפרטיים והן לעסקים. הבא נפרט בקצרה על סליקת כרטיסי אשראי.

סליקת כרטיסי אשראי- מיני דרכים

סליקת כרטיסי אשראי יכולה להיעשות בכל מיני צורות:

  • סליקה ידנית- אם מדובר על חנות או עסק בו הלקוח מושיט את כרטיס האשראי לחיוב, בעל העסק יוכל לבצע סליקה על ידי מכשיר סליקה מיוחד. מכשיר זה קולט את מספר הכרטיס, בודק אותו ומחזיר אישור מיידי של חברת האשראי לביצוע של העסקה.
  • סליקה עצמית באינטרנט- אם אתם מבצעים עסקאות טלפוניות תוכלו להיכנס על ידי שם משתמש וסיסמא לאתר החברה אשר מבצעת סליקה, להקליד את כל הנתונים ולקבל אישור עסקה.
  • סליקת כרטיסי אשראי באתר אינטרנט- אם יש לכם אתר בו אתם מציעים לגולשים מוצרים ושירותים שונים אותם הם יוכלו לרכוש, תטמיעו קישור או דף אשר ישויך לחברת הסליקה והלקוח עצמו ימלא את כל פרטי כרטיס האשראי ויקבל אישור כי התשלום התקבל ומספר אישור עסקה.

 

כרטיסי אשראי- אמצעי התשלום הפופולארי

אם בעבר, סליקת כרטיס אשראי העניקה לעסקים אפשרות להציע ללקוח עוד אפשרות של אמצעי תשלום, כיום עסק אשר אינו יכול להציע ללקוחותיו סליקה של כרטיס אשראי, הוא קרוב לוודאי עסק אשר יאבד חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים שלו.

נכון להיום, אנשים אוהבים לנצל את האפשרויות הקיימות בכרטיסי האשראי, אפשרויות אשר כוללות נקודות קנייה במועדונים שונים, הנחות ומבצעים שונים. בנוסף, לקוחות יכולים להחליט מתי הם מעוניינים שסכום הרכישה יגבה מחשבון הבנק שלהם, דבר אשר אינו אפשרי בעת תשלום בצ'ק (הצ'קים החוזרים הובילו למצב בו רוב בעלי העסקים אינם מקבלים צ'קים ולקוחות רבים אשר מעוניינים לשלוט בתאריך ההורדה של סכום הכסף מחשבון הבנק שלהם, אינם משתמשים בצ'קים).

למידע נוסף: Pelecard.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button