טכנולוגיה ובידור

אייפון 15 128 גיגה: מה חדש ואיזה שדרוגים מצפים?

"`html

אייפון 15 128 גיגה: טכנולוגיה חדשה או בסך הכל עוד פרצוף מוכר?

אז מה זה, הרעיון להיות בעל האייפון החדש, ה-15, שווה את ההשקעה? אם אני צריך לבחון את זה על פי גודל האחסון – 128 גיגה, זה יקח אותי להרהר במעמדו של המכשיר בשוק שקרוב ל-30% ממנו יש המונעים בקנאות פוטנציאלית למיין בינה מלאכותית. חברים ובני משפחה פשוט רואים את זה כפצצה טכנולוגית שתעזור להם להסתדר בחיי היומיום, אבל האם זה באמת כך?

אז מה מחכה לנו במסלול הפתיחה?

נתחיל עם השכיח: תכנים חדשים ומרעננים. אייפון 15 שנשמע נהדר (ויש לו גם מעט גוון של ורוד, למי שאוהב את זה). יש לאייפון עיצוב חדש והאמת? הוא לא נמצא במרכז העניינים כמו שהיינו מצפים מתאגיד כמו אפל. עם טכנולוגיות חדשות אפשר להביע את הדעה כאן, אך הפניית הפוקוס נוגעת לא רק לעיצוב.

128 גיגה: מה זה אומר לי?

עם 128 גיגה, אתה אמור להיות טוב, נכון? אז לא בהכרח. הרי כמה אנשים משתמשים יותר מ-50 גיגה ולא שואלים את עצמם האם הם באמת צריכים את העסקה הזאת? המושג '128 גיגה' מזכיר את ׳עידן התמונות׳ והיכולת לאחסן קולקציות שלמות, אז… מה באמת שווה את זה?

  • ליהנות מהתמונות שלך: מה עלינו לצלם, – את עצמך על החוף או את הבורגר הטעים שלך?
  • אחסון אפליקציות: האם האפליקציות שכרגע לא בשימוש באמת שוות את המקום?
  • וידיאו באיכות על: האם תקנה את הדבר הזה רק כדי לצפות במדריכי יוטיוב?

ניואנסים טכניים ואחסון שמשתולל!

תן לי לנחש; מדבר עם החברים שלך, הם מדברים על 'אחסון', ‘מהירות’ ו’קיבולת’ כמו שזה גבוהה מהאופי שלהם או ההשקעה בעסק בורסאי. יש למכשירים החדשים פרופיל קיבול גבוה ואנחנו מוכנים להשקיע בו, אבל בסדר עדיפויות שלנו, התמונות שלנו לא חסרות משמעות. בצורה אידיאלית באייפון 15 יש ניהול משאבים שמאפשר שימוש ברוב היישומים בו זמנית.

היית רוצה לדעת יותר? הנה כמה שאלות ותשובות!

  • עד כמה האייפון 15 עמיד מים? – למעשה, הוא קיבל דירוג IP68, אז אל תדאג להשאיר אותו בכיס כשאתה מקפוץ לבריכה.
  • מה קורה עם עבודת המצלמה? – ציפיתי למציאות גדולה, ומסתבר שלמכשיר יש מצלמה מעולה, אפשר לעבור לסטודיו מבלי לשלם שכירות.
  • האם הוא שווה את העלות? – בסופו של דבר, אם אתה משתמש במלוא הקיבולת ומדבר על נוחות – בהחלט.

פיצ’רים נוספים או דיבורים על כסף

אז בואו נדבר על עוד כמה אלמנטים שגרמו לי לקחת את המחשב שלי ולכתוב על זה. אפל לא מפסיקה לחדש, וחלק מהפיצ’רים החדשים לאייפון 15 כוללים:

  • חיי סוללה משופרים: שעתיים נוספות של שימוש, חקיינים יקרים!
  • שדרוגי תצוגה: מספר תמונות עושות את התמונות לנראות מציאותיות יותר.
  • קול נוסף: שיפורים בסאונד שחולקים את כל הבית.

וגם, אם כבר מדברים על כסף, המחיר ההתחלתי לאייפון 15 בגרסה 128 גיגה עמד על כ-800 דולר. זה לא סדנת הכנת עוגיות, נכון? אם נסתכל על ההשקעה – כמה זמן זה יחסוך לך ברכישה של מצלמה, לוח שנה פיזי או מערכת מוסיקה?!

סיכום? מהי ההמלצה שלי?

אז לכתוב או לא לכתוב על אייפון 15? בעיני, כל מכשיר נטול חשד הוא אובייקט לעבור עליו. הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת קיבולת גבוהה תסייע לאנשים סביבנו להפוך את התקציב שלהם לחוויה עוצמתית יותר.

ובסוף, האם כל זה שווה את הטרחה? ובכן, זה תלוי – אם אתה צריך מכשיר שמיועד לנסות את כל הפילים הציבוריים, כזה שמעצב את הכל במהירה, אז תעצר את חיפושיך ותלחץ על כפתור 'קנייה'. אחרת, אם אתה בא להשקיע כספים באלטרנטיבות – ייתכן שהאייפון לא יהיה הפתרון עבורך. מה שזה לא יהיה, אין ספק שזה חיוני לעקוב אחרי מה שהעולם מציע בהחלט!

"`

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button