טכנולוגיה ובידור

גלה את שירות הלקוחות המושלם של 012 מובייל

012 מובייל: שירות לקוחות – האם הוא באמת כזה טוב כמו שכולם אומרים?

אם אתם לקוחות של 012 מובייל – יש מצב שהרגע אתם מתעניינים בשירות הלקוחות שלהם. האם הם עומדים בציפיות? האם יש להם את היכולת לגרום לכם להרגיש שאתם לא רק עוד מספר במערכת? ובכן, בואו נצלול לתוך עולם השירות של 012, ונגלה האם מדובר בשירות שמספק את הסחורה או בסלוגן ריק מתוכן.

מה המצב, שירות הלקוחות של 012?

נראה שבלב העניין עומד תמיד אותו תענוג משוגע: שיחות טלפון עם שירות לקוחות. רגע אחד אתם מצפים לקבל עזרה, ורגע לאחר מכן אתם מתבאסים על ההמתנה הארוכה. אז מה קורה בכאוס הזה שאחריו האור בקצה המנהרה הופך לפנס של רכב שמגיע אליכם מ80 קילומטר לשעה?

מה המידע שאתם יכולים לקבל?

  • שאלות טכניות – מיטב המומחים במקום!
  • בירורי חשבון – תראו כמה כסף באמת יש לכם.
  • שירותים נוספים – וכל מה שאתם לא יודעים שאתם זקוקים לו.

הלקוח הממוצע בדרך כלל חווה את תהליך ההתקשרות עם שירות הלקוחות של 012 באיזשהו מקום בין נעימות בלתי נגמרת לשחיקה נפשית. מעניין, נכון?

סיוע טכנולוגי או סיוט של בני אדם?

כאן אנחנו נכנסים לעניין טכנולוגיית השירות. תחשבו על זה: בכל יום, יותר ויותר חברות בוחרות להשתמש בצ'אט בוטים, ולמה לא? לזה יש יתרון גדול! והיתרון הוא פחות עיכובים מבחינת שעות מתנה, אבל, האם זה תמיד עובד? המומחים טוענים שלא. הם אולי לא אוכלים פיצה ביום שישי, אבל הם חוסכים הרבה זמן!

שאלות נפוצות על שירות הלקוחות של 012

  • מה שעות הפעילות של שירות הלקוחות? אוטומטית כמעט 24/7, אלא אם כן זה יום חג.
  • איך פונים לשירות לקוחות? טלפון, צ'אט, דואר אלקטרוני, תלוי בכמה אתם אוהבים לשלם.
  • מהם זמני ההמתנה? מדברים על דקות בודדות, או שש דקות של דרמת מתח.
  • האם יש תמיכה טכנית? ברור! מה אתם עושים בלי זה?
  • מה קורה אם אני לא מרוצה? בחלק מהמקרים יש אנשי מקצוע שתפקידם לדאוג לכם.

איך נראית חווית הלקוח בשירות הלקוחות של 012?

שירות הלקוחות של 012 מובייל בדרך כלל נחשב לבין השירותים הטובים בשוק. אף אחד לא רוצה לשמוע שזה בגלל שיש אחריות על כל לקוח – אבל תוכלו לראות שמדובר במעין דבר אמיתי: לקוח מרוצה.

לשמור על שיחה על רמה גבוהה תוך הומור היא התכונה הפוטוגנית שלהם. *תזרקו שאלה על איזה שרות שהוא אחר, עורו תגובות שמעלות חיוך*.

האם שירות הלקוחות נענה לציפיות?

הנה כמה דברים שיתרמו לתהליך:

  • תשובות מדויקות וברורות.
  • נכונות לעזור גם באתגרים טכנולוגיים.
  • סבלנות – ובשירות הלקוחות הם נראים מנוסים.

אם מדובר בכאב ראש או בשאיפה לשירות טוב, 012 מובייל משתתפת במרוץ הזה באומץ.

סיפור אישי: זכיתי בתענוגות השירות

כעת, אם כבר מדברים על טיפוליות טובות, תן לי לספר לכם על הפעם שהתקשרתי לשירות לקוחות. בעיה קטנה עם תחבורת הפלאפון שלי, ואלו שעמדו בצד השני – לקחו את זה ברצינות. תוך רגעים ספורים קיבלתי מענה, ולא סתם מענה – אלא היה לי את התחושה שאני חידשתי קשר עם חבר ישן.

אז אם אתם שואלים, אולי השירות יתן לכם תשובות שפחיתוד מרובות מישהו כמודלים על נאטו?, בהחלט. הדבר שהכי חשוב לזכור הוא ש-012 מציעה שירות לקוחות שעובד.

אל תשכחו את הסיכוי לשיפור

ישנם דברים שכותבים בצד, והמגבלות הן לפעמים חלק מצורך עסקי. אבל אל תשכחו – ישנם המון דברים להשתפר גם אצל 012. השאיפה היא להבטיח עיצובים חדשים, טכנולוגיות חדשות, ולבסוף כוכבי על טכנולוגיים במשק.

דברים שחזקים אצל 012:

  • אדיבות וקלילות בשיחה.
  • תשובות מהירות – בלי שאלות מיותרות.
  • זמינות גבוהה של שירות.

מה העתיד מחכה ל-012 מובייל?

בימים בהם כל עולם התקשורת תלוי בתקשורת טובה, תקשורת של לקוחות היא כמו קו הקשר העיקרי בין האדם לחברה. בדיוק כאן 012 מובייל יכולה לשדר גם נוכחות וגם ניהול יעיל.

אז בסיכומו של יום, שירות הלקוחות של 012 מובייל עומד בסטנדרטים לא רעים בכלל. אם תשמרו על רוח טובה, תגלו שלא תמיד יש צורך להילחם, בהחלט יש מקום להחזיר למדינה הנאה כלשהי!

אם אתם שואלים אותי? השירות שלהם אולי לא תמיד יהיה מהסוג שהייתם רוצים, אבל זה שאפשר להרגיש אם זה נחמד, זה פשוט דיל שווה!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button