משפטי

בנק לאומי סגירת חשבון אחת ולתמיד: כל המידע שצריך

כיצד סוגרים חשבון בבנק לאומי – המדריך המלא (וחצי מצחיק)

לכולנו היו רגעים שבהם חפץ חיים התעורר בנו, ואז פתאום הגיעה ההחלטה האמיצה: לסגור את החשבון בבנק לאומי. אז אם חשבתם שמדובר בתהליך מורכב ויסודי, אתם לא לגמרי טועים. אבל כמו בכל מערכה חשובה בחיים, יש בהחלט גם צדדים מצחיקים, ואולי אפילו מעט סוררים. אז שמרו על רוח הקודש (או על התעסקות עם הבנק) והמשיכו לקרוא!

מה צריך לדעת לפני שסוגרים חשבון?

סגירת חשבון היא לא צעד של מה בכך. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו להפסיק את התשלומים האוטומטיים, להעביר כסף לחשבון חדש ועוד. לפני שאתם קופצים על הרעיון, הנה רשימה קצרה של דברים שכדאי לבדוק:

  • תשלומים אוטומטיים: האם יש לכם מנוי לחודשיים לאוסקר גינס? או אולי נמנעים מלאכול פיצה מבלי לשלם? וודאו שאין לכם התחייבויות שהולכות יחד עם החשבון!
  • ביטול כרטיסי אשראי: אם יש לכם כרטיס אשראי שקשור לחשבון – דאגו לבטל אותו לפני הסגירה. זה כמו לשחרר חבר מהמחויבות שהוא לא רוצה.
  • חובות:** האם יש לכם חובות בחשבון? אם כן, כדאי לספר להם goodbye לפני שמסיימים את הכל!

מה התהליך לסגירת החשבון?

נתקלתי בכל מיני דיבורים על כיבוש של מחשבים, חניה על המדרכה והדרישות המוגזמות של הבנקים. אבל בפועל, תהליך סגירת החשבון בבנק לאומי הוא הרבה יותר פשוט ממה שרבים חושבים. אז כך תעשו זאת:

צעד 1: פגישה עם פקיד הבנק

השלב הראשון, שבו תצטרכו לכתוב על עצמכם תסריט. פגישה עם פקיד הבנק לא ממש כמו פגישה עם פסיכולוג – פחות דיבורים על טראומות ילדות ויותר על למה אתם עוזבים את הבנק. אבל זה בהחלט יכול להיות מעניין! פקידי הבנק הם אנשים עם הומור לפעמים לא צפוי, אז אל תשכחו להבעיר את השיחה בתהיות מצחיקות.

צעד 2: חתימה על טפסים

כשהפקיד מתעד את כוונתכם לעזוב, תצטרכו לחתום על כמה טפסים. אל תדאגו, זה לא סכם מלחמה עולמית – פשוט ביקשו לכם לפעמים עוד טופס או שניים. כדאי להקפיד על כל חתימה, שלא יגידו יום אחד ששכחתם משהו חשוב!

צעד 3: תרגעו – זה על חשבון הבנק!

לאחר שיחת פרידה, הכסף ייכנס ככל הנראה לשירותים רפואיים פתאומיים – לא היה אכפת לנו אם זה היה מתקיים גם בסוגרים מהלכיים, אבל אנחנו לא מגדירים את עצמנו בתור רופאים. בינינו, זה הכי קל כשהבנק מחזיר לכם את הכסף כדי שלא תצטרכו לחכות עוד!

האם כדאי לסגור את החשבון בכלל?

זו שאלה חשובה. כמו שמישהו פעם אמר, "אם אתם לא מסכימים עם הבנק, פשוט לעזוב אותו". אז נכון, לא תמיד המצב שיש לכם בבנק הוא מושלם, אבל האם העברת החשבון לבנק אחר זה באמת הפתרון? כמה אנשים נתקלו בבעיות דומות? מצאתי כמה שאלות שיעזרו לכם להחליט:

  • האם הבנק נותן שירות מעולה? אם לא, אולי הגיע הזמן לשקול את האפשרויות הזמינות?
  • האם יש לכם אלטרנטיבה? האם הבנק החדש יוכל לספק לכם את מה שאתם מחפשים?
  • האם אתם מאמינים בחיבור ריגשי עם הבנק שלכם? כן, לפעמים חשוב לדעת שיש מישהו שם שמקשיב לכם!

האם יש יתרונות לסגירת החשבון?

לא כולם מבינים את גודל השינוי. בראש ובראשונה, אם סגרתם את החשבון בלבביות שקוראים לה "בנק חזרי", יש כאן יתרון גדול – יציאתכם האפשרית עלתה בגובה משמעותי!

  • שיפור השירותים: תגלו שהבנק החדש מציע לכם יותר מבצעים שונים – תנו לחיי הבנק להתחיל!
  • עליית האמון! לא יזיק להרגיש לכם שאתם הולכים על צעד חדש ומרענן.
  • הפחתת החיובים: לכו לסניפי האינטרנט – לא תצטרכו לקבוע פגישה עם אף אחד!

אז מה עושים עכשיו?

כעת, כשאתם מצוידים במידע שימושי, תוכלו לכל הפחות להרגיש שאתם על ענן דינמי של ניהול כספים. סגירת חשבון בבנק לאומי היא לא רק פעולה פיננסית, אלא גם רגע שמסתיים – הרף על הרף! ומי יודע, אולי בסופו של דבר תמצאו את עצמכם נאמנים לבנק חדש שמשקף את אותן ערכים ואנחנו טוענים שעבורכם לא נפלתם על זה בקלות.

שאלות ותשובות

1. האם אני חייב להגיע פיזית לבנק כדי לסגור את החשבון?

לא בהכרח, בקניון הוירטואלי שלנו יכול להיות פתרון שתפנו אליו.

2. מה קורה עם הכסף שנותר בחשבון?

אם אתם לא מצריכים את הכסף, הוא מחכה לכם בעת השוק. אחרת – יש לקרוא לצוות הבנק.

3. כמה זמן לוקח לעבד את הבק

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button