פתרונות לעסקים

סרטון שיווקי – כיצד יוצרים סרטון שיווקי ברמה גבוהה

הרבה פעמים אנחנו נוטים לחשוב, שבשביל לפרסם עסק, מוצר או שירות, עלינו לפנות לפלטפורמות אשר מציגות פרסומות בסגנונות שונים. למשל, אינטרנט, קולנוע, טלוויזיה או שלטים דיגיטליים המוצבים בחוצות העיר ובעורקי תחבורה מרכזיים. 

אך ישנה אפשרות נוספת שאנחנו יכולים להיעזר בה לצורך פרסום ושיווק של בית העסק או של מוצרים ושירותים. אנחנו יכולים להשתמש באופציה של סרטון שיווקי אותו נציג בפני קהלים ספציפיים. למשל, אנחנו יכולים לייצר סרטון שיווקי שיופנה לקהל לקוחות חדש בתערוכות, ירידים וכנסים, משקיעים שפונים אלינו או שאנחנו פונים אליהם, חברות וגורמים איתם אנחנו רוצים לעשות שיתוף פעולה ועוד. 

מדובר על שורה ארוכה של גורמים איתם אנחנו יכולים ורוצים לעבוד, ולכן נרצה להציג בפניהם את הסרטון, בשביל שהם יוכלו להשתמש בו בשביל להכיר אותנו ולדעת מה אנחנו יכולים לספק להם. חשוב להבהיר, הבחירה שלנו להשתמש בסרטון שיווקי ולא באמצעים אחרים, כמו למשל פרסומות, נובעת מהעובדה שזה כלי מאוד פשוט ונוח, אך גם הרבה יותר רחב. 

איך יוצרים סרטון שיווקי בצורה נכונה

בעיקרון, בשביל לייצר סרטון שיווקי בצורה חכמה, עלינו לבדוק בדיוק איזה סוג מידע אנחנו רוצים לספק לצופים בו, עלינו לבדוק איך אנחנו רוצים להעביר את המסר וכיצד אנחנו יכולים לייצר סרטון שימשוך אותם לפנות אלינו ולרצות לעבוד איתנו. 

לשם כך, אנחנו נשכור אנשי מקצוע שמתמחים בתחום הפקת סרטי תדמית ושיווק, אנחנו נבנה תסריט מתאים לסרטון ובסופו של דבר, אנחנו גם אמורים לבחון איך הסרטון יכול לשרת אותנו בפלטפורמות שונות. כלומר, איך אנחנו יכולים להשתמש בפלטפורמה שעומדת לרשותנו בשביל שבסופו של דבר, נוכל להציג דרכו את הסרטון כפי שאנחנו רוצים, בצורה הטובה ביותר שעומדת לרשותנו. 

 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button