טכנולוגיה ובידור

כל מה שצריך לדעת על נמלטים עונה 5

נמלטים עונה 5: הים של תעלומות וסודות!

אם הייתם שואלים אותי מה הדבר הכי מצחיק ובו בזמן מעניין שיכול לקרות לשם של תוכנית טלוויזיה, הייתי עונה לכם ללא היסוס: נמלטים. עונה 5 של הסדרה שמספקת לנו כמה מהקיצוניים והמטורפים שבסיפורם של ברנדון שארפ, מייקל סקופילד וחבריהם – היא כמו זוג גרביים שלא מתאימים אך בסופו של דבר מצליחים להיות הזוג המושלם. אז מה חדש בעונה הזו? למה כולם מדברים על זה? ובכן, תקבעו את עצמכם עם פופקורן, כי יש לנו מסע מרתק לפנינו.

מה קורה בעונה 5? שובה של המיוחדות

עונה 5, או בשמה העתידי “החיים אחרי המילניום” (לא באמת, אבל זה היה יכול להיות מושלם!), מציגה לנו את ההמשך של מעלליהם של חברי הצוות. אם חשבתם שמדובר רק בנמלטים שמתחבאים באיזה מרתף שנים, עם מזון משומר, אז אתם לגמרי לא מתארים נכון את הסיפור. בעונה הזו נחשף סיפור חדש שיהפוך את התהפוכות הקודמות למשהו שהוא יותר מתעתע מתשובה לשאלה בלוח גרפים!

  • שחקנים חדשים: כן! כמו חבילה של עלי נענע במהלך ערב קיץ – הם הופיעו ללא התראה ותפסו את תשומת הלב!
  • עלילה מסובכת: האם זה נבנה או פשוט נכתש? לצערנו, לא מדובר במתכון לשקשוקה. עונה זו מביאה את התלתל של עלילה שגם אורסולה איננה הייתה מתאפקת מפניה.
  • הומור מרומז: אז מה קורה حين הגיבור פוגש את המשטרת באפס מקום? צפו ותגלו!

שאלות נפוצות: נעים להכיר!

ש: מיהם הדמויות החדשות בעונה 5?

ת: מדובר בכמה דמויות מרתקות שהן שילוב של קומדיה עם דרמה. הן נראות כאילו הגיעו לקומדיית טעויות מדהימה מדי פעם.

ש: האם יש יותר טוויסטים בעונה הזו?

ת: בהחלט! אם אתם אוהבים הפתעות – תוקו את החזייה ותתחילו להבין מה קורה!

ש: האם זה טוב כמו העונות הקודמות?

ת: קשה לומר, אבל זה בטוח במישור שונה. כמו לפגוש במיוחד ממד אחר של סלט פירות.

למה כולם מתלהבים? פיתחו את הסקרנות שלכם!

אחד הדברים הכי כובשים בעונה הזו הוא השילוב המדויק של דרמה, מתח והומור. הרעיון של לחיות בפונקציה של פי 3 ממד חדש יכול לגרום לכולנו לחשוב על החיים שלנו. ואם פספסתם את מרכז העונה, יש סיכוי שתפגשו את הדמויות שלכם עשויות להפתיע אתכם.

החזרה למרלין: מופע פתיחה מטורף!

לא ניתן להתעלם מהמופע המפואר שנראה כמו מסיבת פתיחה של מוזיאון האומנות. הקהלים שמונעים מעוניין במסך לא משאירים מקום לקהל הרחב!

לא רק פלייליסט של דרמות

במהלך העונה, מה שאנו רואים זה לא רק דמויות נאמנות החורגות מהקונספט המקורי. החוקים משתנים, והדינמיקה בין הדמויות משנה את כל מה שידענו מבעבר. כשתשאלו את עצמכם “מה קורה?, אל תתפלאו אם תשמעו את התשובה חוזרת על עצמה כמו שיר מונוניאלי!

באמת מעזים לאזן סיפורים בהצלחה?

נראה שיש חוקים לא כתובים כשמדובר בסיפורים כאלה. הגיבורים יכולים להרגיש כי אין כללים, והם בהחלט מתעלה אותם!

ובהנחה שהמוזיקה היא דרך חשובה לספר סיפור

אם בעונה הקודמת המוזיקה שימשה כצבע הרקע, בעונה החמישית היא זוכה לקונצרט מלא! המוזיקה מתפתחת, וזה בדיוק מה שגורם לנו להתמכר! ככה שלא כל קיץ יכול לספק מיני טלטוד על מה(?) שניגן ברקע.

נקודת המפנה: הטוויסט המושלם!

באופן כללי, בסופו של דבר, זהו אחד מהאלמנטים החזקים שיש בעונה הזו. בעלי המושגים שכותבים את התסריטים עושים כל מאמץ על מנת לשמור עלינו פעורי פה לאורך כל הדרך. מחד, זה ממלא אותנו, ומאידך, מְמַעֵשׁ היסטוריה כזו!

אז בסיכום דבר

בעונה החמישית של “נמלטים” אנו מקבלים נוסדה מחודשת של דמויות שעתידות להיות חכמות, ציניות, ורק רוצות לשרוד את הזמנים הלא קלים. תמצאו הומור דק, דרמה במסך מלא, ואפילו רמיזות לבעיות עידן המידע. יש ברקע שאלות נוקבות שגורמות לצופה לחשוב “מה היה קורה אם הייתי במקום הזה?”

שווה לתפוס את המופע הזה?! את התשובה תצטרכו לגלות בעצמכם, כי מדובר באחת הסדרות שלא משאירות אתכם אדישים, אלא מחייבות אתכם לחיות את כל רגע!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button