טכנולוגיה ובידור

שבעה פסיכופטים שיגרמו לכם לחשוב פעמיים

שבעה פסיכופטים – האם הם החיים של המסיבות?

כשהייתם במסיבה וניחשתם מי האיש המסקרן שעמד עם קוקטייל בידו, נשים מסביבו צוחקות ומהן נדמה היה שהוא האורח הכי מעניין, לא ממש ידעתם מה מתרחש אצלו בראש. מסתבר שבעידן בו רובינו מחפשים את הקסם הנסתר בעולמם של אחרים, פסיכופטים הם לא מה שהייתם מצפים לראות – או לפחות לא מה שאתם חושבים. אז מי הם שבעת הפסיכופטים שהפכו להיות הסלבס של עידן הפנאי? כנסו ותגלו כל מה שלא ידעתם על שיגעון של אנשים כאלה.

מה זה פסיכופטי של כל העניין הזה?

פסיכופתים – אנשים עם תכונות אישיות מסוימות שמתאפיינות בחסר אמפתיה, עוררות רגשית נמוכה, והתנגדות לחוקים חברתיים. בדרך כלל, הם אינם חווים רגשות כמו רובנו ולכן, יכולים להיות People Pleasers – אנשים שכאשר הם באים במגע עם אחרים, הם מגלים יכולת קסומה לפתח יחסים, גם אם בפנים הם חושבים על איך לבזוז את כרטיס האשראי שלכם. כן, החיים שלנו הם פשוט סרט מתוחכם, וכשאתם מבקרים בחלל של חיי הלילה, שימו לב – אחד מהם עלול להיות ממש לידכם.

שבעה פסיכופטים מהודרים

  • הפך להיות קונצנזוס: אחד הגורמים הראשיים לשיח על פסיכופתים הוא שכולנו מכירים אחד כזה – או פגשנו בכמה מסיבות. רוצים טיפים? הישארו קרובים – למען הביטחון האישי שלכם!
  • הרצאת TED שכולם מדברים עליה: כן, הייתה כזו, שבה דיברו על קשירת הקשר בין פסיכופתיה לעסקים – אומרים שלפעמים שניים מהפסיכופתים יהיו המנכ"לים הטובים ביותר (או הכי גרועים) שהעסק יכול לרצות!
  • הצילומים הסודיים: לרוב אנחנו רואים אותם עם מצלמות בפנים – צילומים שלהם מחוייכים עם סטייל של מסיבת חוף. אבל האם באמת יעלה על הדעת שיש להם צד אפל?
  • סרטון ה-YouTube שחייבים לראות: אחד מהם הפך לכוכב של סרטון כושל בפייסבוק – עם סצנות שממש הפילו אותנו מצחוק. מה עם זה שהשם שלו עלול לעקוב אחרינו למאחורי המסך?
  • הדיאטנית בעסק: בואו נאמר שהפסיכופת המפואר שלנו מבין בדיוק איזו טכניקת דיאטה יכולה להרוס אותנו. בעל תיאבון לכך? זכרו תמיד להביא לידי ביטוי הומור בריא!
  • המאמן שכולל מכנסיים עוריים: הנוכחות של האחד הזה באימון נחשבת לעולם של גאווה – כולם רוצים להיות כמו פסיכופטים, אך בפנים, שדרות להנאה המשוטטת לא רחוק.
  • החבר'ה הטובים ואימוני הכושר: למי שעדיין לא יודע – מחקרים מוכיחים כי לעיתים קרובות נדרשים הם גם "תודעה מזויפת" כדי לאמן את עצמם להפוך בלתי נראים. זה כמו מסיבת רווקים של הקיץ.

שאלות ותשובות חשובות

מיהו הפסיכופת המפורסם ביותר?

זה יכול להיות דוני דרייפר מדמדומי ‘מד מן’ או את פרנק אנדרווד מ'בית הקלפים' – שניהם לוקחים את הקסם והאסטרטגיה לעולמות אפלים.

למה יש כל כך הרבה ספרים וסרטים על פסיכופטיה?

כי מדובר בנושאים מרתקים! תכונות כמו חוסר אמפתיה, מניפולטividade – והנטיות תוקפות לתוך הביוגרפיה שלנו – מרגשות אותנו. נו, אנחנו סקרנים אבל גם מושכים גבול.

איך לזהות פסיכופת במעגל החברתי שלי?

תגדילו עין על המניפולציות החברתיות ודמית הפשיטה – אם נראה שהוא מצייד את עצמו, לא להיות זה שיחשוב שהוא לא מכיר את המשחק.

האם כל פסיכופת נמצא בסכנה?

חד משמעית לא! רבים מהם יכולים להיכנס לתפקיד מגניב ומרצים. הם לא חייבים להיות החבר'ה מהסרטים!

אולי בעולם הטכנולוגי שלנו הם דווקא תורמים?

נכון! הם יכולים להיות מצוינים בפיתוח מוצרים או דוגמאות, כל עוד הם לא מציירים אותו עם חיוך מהונדס.

האם יש חיים לאחר הפסיכופתיה?

שוב, כן! רבים מהם לא שלוקים באי שקט. יש בהם שיכולים להיות המנהיגים של הדור הבא בשל התעוזה שלהם. להשתמש בהומור, באי הרגשות – להעביר את המושג לפיזור דינאמיקה חיובית.

אז בפעם הבאה שאתם צופים בסרט או משתתפים במסיבה ונתקלים באיש עם חיוך של מישהו שיערוך את כל חייכם במבחן, זכרו – הוא יכול להיות גם הפסיכופת הכי מדליק בעיר.

תחום הפסיכופתיה מהווה גירוי מרתק – לאן נמשיך לגלות מריקרט שלא יזיק לנו? כנראה, הכאב הכי גדול הוא בלא לחיות את החיים במלואם, והכוח שבלגלות את האמת, אפילו אם היא קצת מפחידה. זו לעולם תהיה גירסה יותר צבעונית ממה שאנחנו רגילים – ואם זו לא סיבה להתנסות, אז מה כן?

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button