טכנולוגיה ובידור

גלו את החיים האמיתיים של שחקני הסדרה חברים

מי הם שחקני הסדרה "חברים" ומה עושים היום?

שחקני הסדרה "חברים" הם לא סתם אנשים שיחקו תפקידים; הם הפכו לאיקונות תרבותיות, גיבורי ילדים ומשפיעים על אורח חיינו. אז מה קרה איתם מאז ש"פנדורה" ו"יוו פ או דודה" פרשו? בואו נצלול לעולם שמאחורי המסך (וגם קצת קדימה) ונבדוק מי הם השחקנים ואיפה הם נמצאים כיום.

1. היכרות עם הייצוגים המוכרים

כל אחד מהשחקנים הראשיים היה אישיות בלתי נשכחת. לא רק שהם הצחיקו אותנו במהלך השנים, אלא גם יצרו רגעים חסרי תקדים בתחום הקומדיה. בואו נתחיל עם השחקן הפופולרי מכולם – לא אחר מאשר דיוויד שווימר, הידוע כ"רוס".

האם רוס באמת מתנהל כמו דינוזואר?

דיוויד שווימר, ששיחק את רוס גיילר, הצליח לשלב בין הקסם וההומור לבין רגעים חמוצים ואווירת "שני מחזורים". כיום, הוא חוקר את עולם הבימוי עם סדרות כמו "המתים המהלכים". האם הוא יכול לברוח מהסטיגמה של רוס? התשובה היא כנראה לא, אבל הוא בהחלט מוסיף עוד פן לממורייתו.

ומה עם רייצ'ל? שייקו

תחליפו שיער לחיים – ג'ניפר אניסטון ככרטיס לנשים טובות לא שכחה אותנו. אוקי, היא לא נעלמה, אלא בדיוק ההפך – היא הצליחה להמריא עם קריירה מפוארת בסרטים כמו "הפיתוי" ו"רצח כתוב". כל אישה שמוטרדת מתסרוקת רצתה לקצר שיערה ולגזור אותו בסגנון של רייצ'ל.

2. מיהו מוניקה ואיך היא כיום?

כפי שמי שמכיר את הסדרה יודע, קורטני קוקס שיחקה את מוניקה – “הפיקה המקצועית של חיים”. כיום היא לא רק מחזיקה במוניקר הזה, אלא פיתחה את קריירת הבימוי שלה והכוכבת עדיין חיה ופועלת כאילו בכל יום היא בוחרת איזה פלטה בגיל הרך שלה.

מהו הסוד המיוחד שלה?

אולי זה פשוט היכולת שלה לשמור על הומור, או העובדה שהיא אמא נפלאה. היא מצליחה לאזן בצורה נהדרת בין חיי המשפחה לקריירה מרשימה.

3. קשוח כמו צ'נדלר – מה קורה עם מאט?

מאט להבלנק (לצד דמויות כמו רייצ'ל) היה הקומבן ב"חברים" לקח את תפקיד "צ'נדלר" ברצינות רבה. אז מה עשה מאז התכנסו הלאה ושוחרר מהפנדנטים שלו? נו, מה היו השמועות והאם הוא חזר בצורות מגוונות?

צ'נדלר הוא עדיין קומיקאי?

מאט להבלנק שיחק בטלוויזיה ובקולנוע, אבל המתח שלו לא ממש נשבר. הוא נזכר כ"מאט חוזר" בסדרות כמו "פנדורה" (“דוקו-קומיות”) ואפילו קיבל גיוס חדש עם "פנדורה 2".

  • מאיזה סדרות הוא שיחק מאז?
  • מהו תפקידו האחרון?
  • האם הוא עשה משהו שאנחנו עדיין לא יודעים?

4. איך פיבי משתלבת בכל זה?

ולבסוף, יש את ליסה קודרו ששיחקה את פיבי – דמות מקורית ומסוגננת. ליסה הרבה מעבר לשחקנית והייתה גם מפיקה והשתתפה בפרויקטים מגוונים. ברור שהיא לא נעלמה מאז, אבל היא הצליחה לשמור על התפיסה הייחודית שלה.

למה לא כולם מחכים לשובה?

כל אחד מהשחקנים גודל בארץ אחרת ובזמן אחר. מעצם של עבודה קבועה, הם מצליחים לפתח קריירות מרובות עיסוקים, וכולם יודעם את העיר נו' (ברצלונה, ניו יורק). המשלחת הזאת בהחלט לא נפסיקה גם שנה. היא ביססה את "ההנאה" שלה בצורה ממשית.

5. שאלות נפוצות על השחקנים המגניבים

  • האם החברים עדיין בקשר היום?
  • מתי צפויה להתרחש חזרת הסדרה?
  • איך באופן כללי יצא להם לקדם את הקסם שלהם?
  • מה הם חושבים על השפעתם על התרבות?
  • האם יש דמויות חדשות בסדרה?

פיני הכבוד ואנרגיות חיוביות!

לסיום, "חברים" לא הייתה רק סדרה, אלא תופעה שעדיין משפיעה על דורנו, אם דרך ציטוטים, תסרוקות או מבטיבים בינתיים. זה לא סוד שחלקם הקשיחו מספיק כדי לחזור, וההצלחה שלהם בהחלט בערכה.

כך אנחנו יכולים רק לקוות שהסדרה תמשיך להאיר את ליבנו לאורך השנים הבאות. ואם לא, אנחנו יכולים תמיד לחזור למרתון צפייה בכל עונותיה!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button