כללי

איך אנחנו יודעים שהגולשים אוהבים את התוכן שלנו

הקמה של אתר לעסק הוא דבר מרגש וגם הכרחי, כיוון שבאמצעות אתר האינטרנט של העסק אפשר להגיע לקהל גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים, כי הרי כיום כמעט כל צרכן משתמש באמצעים דיגיטליים כדי לרכוש דברים, לחפש מידע, להזמין שירותים ולברר על בעלי מקצוע שונים.

כדי לבנות אתר אינטרנט איכותי לעסק, יש לבצע אפיון מלא ומקיף הכולל בתוכו גם את התכנים שיופיעו באתר – כמו טקסט שיספר על האתר בעמוד האודות/פרופיל חברה, טקסט שיהיה מושך ומעניין בעמוד הבית הראשי וכן טקסטים ותכנים שיהיו רלוונטיים בעמודים אחרים באתר. כיצד אפשר לדעת שהתוכן שמופיע באתר שלנו מתאים ומצליח למשוך את הגולשים הנכונים? נריב על כך בשורות הבאות.

מה החשיבות של תוכן לאתר?

התוכן שמופיע באתר הוא זה שמייצר את העניין של אתר העסק, כשתוכן ענייני, ברור, נגיש ואיכותי הוא התוכן האידיאלי והטוב ביותר למשיכת גולשים מתאימים לאתר. נוסף למשיכתם של הגולשים לבקר באתר, התוכן צריך גם לגרום להם להישאר ולצרוך יותר מידע, להכיר את העסק יותר טוב ולשכנע אותם שהם רוצים להפוך להיות לקוחות של אותו עסק. להמשך קריאה אודות כתיבת תוכן לאתר

כיצד נדע אם הגולשים אוהבים את התוכן שיש באתר שלנו?

כיום יש מגוון כלי מדידה דיגיטליים המאפשרים להעניק מידע לבעלי אתרים בנוגע להתנהגות הגולשים, וכך למעשה לדעת האם רוב הגולשים שמבקרים באתר נשארים בו מספיק זמן, כדי להבין האם התוכן באתר הוא איכותי ורלוונטי ומצליח לעניין אותם כפי שמצופה ממנו.

גם המרות רבות יותר באתר יסייעו להבין האם הגולשים אוהבים את התוכן שלנו באתר, כמו השארת פרטים בטפסי יצירת קשר באתר, ביצוע רכישות, שליחת פניות וכו'. למדיע נוסף בנושא כתיבה שיווקית

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button