פתרונות לעסקים

מאגר תמונות

ככל שנוצר יותר תוכן באינטרנט ועסקים מחפשים דרכים להגדיל את הפרודוקטיביות, הם צריכים דרך טובה יותר לנהל את התמונות שלהם. מאגר של תמונות יכול להיות כלי נהדר בכל הנוגע ליצירת ויז'ואלים מעניינים עבור הלקוחות שלהם. מה שחשוב גם הוא לא רק ליצור המון תמונות, אלא גם לקבל את היכולת ליצור תמונות איכותיות כך שאנשים נוטים יותר לשתף אותן. חברות שונות מציעות מספר פתרונות עיקריים לניהול מלאי התמונות האיכותיות שלך. לדוגמה, יש כלי חינמי שהוא למעשה שירות אירוח תמונות מבוסס ענן. זה טוב לניהול התמונות שלך עבור פרסום בגוגל, אבל אין לו את היכולת לערוך אותם. ניתן גם להשתמש קיימים חברות המציעות כלים דומים המאפשרים לבצע שינויים בתמונות ולאחסן אותם בענן.

תפקידו של מאגר תמונות

המטרה העיקרית של מאגר תמונות היא לאחסן ולארגן כמות גדולה של תמונות, במינימום מאמץ. חלק מהתכונות העיקריות כוללות:

מאגר תמונות ממוצע של תמונות מכיל כ-50 מיליארד תמונות בחודש. בזמן יצירת התמונות מעורבים אנשים שונים. מנועי חיפוש תמונות כמו Bing, Amazon, Google וכו' מעדכנים כל הזמן את האינדקסים שלהם וממשיכים לשחק עם התוכן. כל התהליכים הללו לא מאפשרים להתאים תמונות חדשות לישנות.

עקב בעיה זו, כפתרון החלו מנועי חיפוש תמונות ליצור מאגרי תוכן באופן מוגבל ולספק אותם ללקוחות בתמורה לתשלומים או שירותים בעין. הבעיה היא שכל מקורות הנתונים הללו מתעדכנים בבת אחת ולרוב אינם תואמים לאף נתונים ידועים. די קשה לקבוע אם מנוע חיפוש תמונות ספציפי הוא מקור מידע טוב או לא. פתרון זה היה אפשרי מכיוון שמנועי חיפוש כאלה נרכשו על ידי חברות גדולות, כמו גוגל ויאהו. עם זאת, העובדה שגוגל וחברות אחרות רוכשות משאבים מסוג זה עלולה לגרום לתחרות לא הוגנת. הם עשויים לשמש גם כדי להשפיע על הבחירות של המשתמשים.

 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button