כללי

שיווק ופרסום לקהל דובר צרפתית בישראל – הפלטפורמה שחושפת את העסקים הישראליים אל שוק שלא מחפש בעברית

מערכת TechWorld | כתבה עיתונאית

בישראל חיים כיום עשרות אלפי עולים, תושבים חוזרים ובני משפחותיהם שמגיעים ממדינות דוברות צרפתית – צרפת, בלגיה, שווייץ, קנדה ומרוקו. הם מדברים עברית, עובדים, מנהלים עסקים, שומרים חוק, משלמים מסים – אבל כשהם מחפשים בגוגל? הם עושים את זה בצרפתית.

זו לא שאלה של שליטה בשפה – אלא של תרבות, נוחות והרגלים. זו הסיבה שיותר ויותר עסקים מגלים שהקהל הצרפתי בישראל פשוט לא מוצא אותם – כי הוא בכלל לא מחפש בעברית.

לאתר הראשי: https://www.trouverenisrael.co.il

להסבר על בניית אתרים בצרפתית לעסקים ישראליים: https://www.trouverenisrael.co.il/agence-web-francophone-israel/

אתר החיבור הצרפתי – לחשוף את העסק לקהל שלא הכרת

"Trouver en Israël" (החיבור הצרפתי) הוא לא עוד אינדקס. מדובר בפלטפורמה -שיווקית, שמצליחה לקדם מאות עמודים בגוגל בצרפתית, ולהביא חשיפה לקהל שמחפש ברמה גבוהה – עם מילות מפתח מדויקות, תוכן רלוונטי ועיצוב מקצועי.

עסק שמופיע באתר הזה – לא צריך להשקיע תקציבי עתק בפרסום ממומן: הוא נהנה מחשיפה אורגנית, שנבנתה לאורך שנים של תוכן איכותי.

ובשוק כמו נדל"ן, תיירות, בריאות, שירותים פיננסיים ואפילו חינוך – זה עושה את ההבדל.

שוק ענק, תחרות קטנה – והזדמנות שיווקית ממוקדת

רבים מתושבי ישראל לא מודעים לכך, אך הקהל דובר הצרפתית בישראל אינו נישה – אלא שוק עם כוח קנייה, מודעות גבוהה ונאמנות מובהקת לשירות אישי.

מדובר בקהל שלא מחפש בשפה שהוא מדבר בה – אלא בשפה שהוא חושב בה. זו בדיוק הנקודה שהפלטפורמה הצליחה למקד: האתר מקודם במקומות הראשונים בגוגל בצרפתית, ולכן מעניק לעסק יתרון ברור על פני מתחרים שלא חשבו לתרגם את השירות שלהם.

חוסכים כסף – ומקבלים תוצאות

עסקים שמפרסמים בפלטפורמות רגילות – נאלצים להוציא מאות ואלפי שקלים בכל חודש.

כאן, בזכות התשתית שכבר בנויה, הם זוכים לחשיפה אורגנית בגוגל, באפס עלות פר קליק.

זה לא רק פתרון טכנולוגי – זו הבנה שיווקית עמוקה: השוק הזה מחפש בצרפתית, אבל נמצא פיזית בישראל. האתר יודע איך להגיע אליו, איך להציג את המידע, ואיך להפוך חיפוש – לפנייה.

לסיכום

"החיבור הצרפתי" הוא הרבה יותר מאתר: הוא מערכת תוכן ושיווק שעובדת עם העסקים – ולא במקומם.

היא בנויה סביב קהל שמדבר עברית – אבל מחפש בצרפתית.

עסק שלא מופיע בשפה של הלקוח – פשוט לא קיים בגוגל. ודווקא עכשיו, כשגלי עלייה חדשים מצרפת מחזקים את הביקוש, מדובר בהזדמנות נדירה לתפוס מקום חזק בתודעה – ולשמר אותו לטווח הארוך.

 

 

 

 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button