מרכזיה וירטואלית
מרכזייה וירטואלית היא מערכת שליטה מרחוק המאפשרת למשתמשים לנהל את העסק שלהם מהטלפונים הניידים או המחשבים שלהם. זוהי דרך תקשורת בין המשתמש לשרת. השרת שולט בכל המידע, כגון שיחות נכנסות, הודעות דואר אלקטרוני, פקסים וכדומה. הרעיון המרכזי מאחורי מערכת זו הוא להקל על הלקוחות להשתמש בשירות בצורה יעילה על ידי מתן ממשק תקשורת מרכזי. . היתרונות של המרכזיה הוירטואלית כוללים: . המשתמש אינו צריך להתמודד עם הטלפון. . אין צורך בחיבור נתונים לתקשורת בין הטלפון הנייד לשרת. . השרת יכול לשלוח משאבים לכל מחשב שמותקנת בו תוכנת WAP. ממשק פשוט מאפשר למשתמשים לגשת למידע ממיקום מרוחק תוך פחות מ-30 שניות.
מרכזיה וירטואלית בענן 1com היא תוכנה המאפשרת למשתמשים להתחבר לרשת הפנימית של החברה, וכן מאפשרת להם לבצע שיחות ולשלוח הודעות טקסט. הוא משמש לעתים קרובות על ידי מנהלים ומנהלים בחברה. לביצוע שיחות מהירות וקלות לעמיתיהם, ומשמש אותם גם בפגישות חברה. לרוב המתגים הווירטואליים יש גם תכונת רמקול כך שהמשתמשים יכולים לדבר עם עמיתיהם. הצורה הנפוצה ביותר של טלפונים כאשר לוח המקשים נמצא בצד אחד של הטלפון ומעליו מיקרופון. המטרה העיקרית של מספרי טלפון וירטואליים היא לספק דרך קלה לאנשים מחוץ לחברה או למקום העבודה שלך להתקשר אליך. אם אתה עסק קטן, לעתים קרובות יותר יעיל להחזיק מספר טלפון אחד עבור החברה שלך, אבל אם יש לך יותר מ-100 עובדים ואתה משתמש במספר מערכות ורשתות כדי לנהל את העסק שלך, ייתכן שיהיה קל יותר לשמור על כל אחת מהן. הטלפונים שלך עם מספרים דו ספרתיים אשר לאחר מכן יכולים לשמש מחלקות שונות בחברה או במיקום. ברגע שאנשים מחליטים שהם רוצים את מספרי הטלפון הווירטואליים שלהם, הם צריכים דרך קלה לוודא שכולם יפעילו