כללי

טיפים לבחירת מוסך נייד

כל בעל רכב מכיר את המצב המתסכל ולפעמים אפילו מייאש כשהמכונית לא ממלאת את ייעודה ולא מאפשרת לו להגיע ליעד המבוקש. לפעמים התקלה מתרחשת בשעות הערב, כשהמוסכים סגורים, ובמקרה כזה הפתרון הוא מוסך נייד עד הבית. גם כשאתם לא רוצים לבזבז זמן – משאב יקר ערך במיוחד בימינו – כדאי להזמין את המוסך אליכם, למקום שבו אתם נמצאים, וכמובן שכדאי לבחור נכון מוסך נייד מותאם לצרכיכם.

1. מהירות

המשוואה פשוטה: ככל שאיש המקצוע שמפעיל מוסך נייד עד הבית יכול להגיע אליכם מהר יותר, כך תוכלו לחזור לשגרת חייכם מהר יותר. במקביל חשוב לוודא עם מפעיל המוסך שהוא אכן יעמוד בהתחייבות שלו לגבי מועד ההגעה – בהקשר זה כדאי לדעת שנותני השירות מודעים לכך שכשאדם תקוע עם הרכב כל דקה מרגישה כמו נצח, ולכן הם גם עושים מאמצים להגיע בדרך המהירה ביותר וגם מקפידים על אמינות מלאה כשהם מספקים לכם הערכה לגבי זמן ההגעה.

2. ציוד מקצועי

האפשרות להפעיל מוסך נייד וכך גם לחלץ אתכם מכל מקום וגם לחסוך לכם את הטרחה שבהגעה למוסך מבוססת על הציוד המתקדם שישנו כיום. ציוד זה, שמאפשר לאבחן מגוון רחב מאוד של תקלות, הינו נייד לחלוטין כך שניתן להפעיל את המוסך בכל מקום. תיאור מפורט ומדויק של הבעיה יעזור למפעיל המוסך להבין מהי הסיבה (כמובן לא בוודאות מלאה, אבל כהערכה מבוססת) וכך לדעת האם אכן ניתן לפתור את הבעיה בשטח.

בין השאר מטפלים מוסכים ניידים בבעיות כמו רכב שאינו מניע, רכב שמילאו בו דלק לא נכון, רצועות קרועות (רצועת מנוע / רצועת טיימינג), מצבר ששבק חיים ועוד.

3. בדיקה יסודית לפני הטיפול

עוד דגש שחשוב להקפיד עליו כשמזמינים מוסך נייד עד הבית הוא ביצוע בדיקות מקיפות ויסודיות לפני שמחליפים חלקים כאלה או אחרים. הציוד המתקדם שישנו כיום מאפשר כאמור אבחון מדויק של מצב מערכות הרכב השונות, ובהתאם אנשי מקצוע אמינים ומנוסים יודעים מה הפתרון המיטבי לכל תקלה – למשל החלפת סטארטר או חידוש.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button