כללי

מה צריך בשביל להיות בונה אתרים

להיות בונה אתרים הוא אחד מן המקצועות שהולכים ונעשים יותר ויותר נדרשים ככל שחולף לו הזמן וזה נעשה בולט לראות כי כמות הגולשים רק הולכת ועולה. כל הזמן אתרים חדשים נבנים ואתרים ישנים עוברים ריענון וחידוש, וכאן זה חשוב להבין מה בדיוק צריך כדי להיות בונה אתרי מוצלח.

להתאים אתר למובייל

מן הרגע בו זה נעשה די ברור כי מבחינה סטטיסטית ישנה כמות הולכת וגדלה של גולשים אשר נכנסים אל אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות דרך הטלפון החכם והטאבלטים, זה היה רק עניין של זמן עד אשר יבינו כי צריכה להיות גרסה נוחה למשתמש אשר מותאמת למובייל, ולא מגיעה רק בגרסה שמיועדת עבור גולשים שנכנסים לאתר דרך מחשב נייח או נייד. בונה אתרים מקצועי חייב לגעת כיצד לעדכן כל אתר שהוא בונה עבור לקוח שלו גם בצורה שתתאים למובייל, כדי שנתח הגולשים המאוד גדול הזה ייכנס לאתר נוח וידידותי באותה המידה.

לעצב אתר באופן ייחודי

לבנות אתר זו יכולת טכנית, אולם, על מנת שבוני אתרים יוכלו להציע יותר מכל השאר חשוב שבסרגל הכלים שלהם הידע שלהם יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב אתרי אינטרנט ולא רק בפיתוח, הם צריכים לדעת כיצד כל אתר שהם בונים עבור כל לקוח הוא כזה שנבדל גם אם מדובר באותו תחום עיסוק ממש. כל בעל אתר ובעל עסק רוצה כי האתר שלו ייראה שונה ומיוחד, והיכולת הזו להבין את הלקוח ולהביא עבורו ועבור הגולשים לאתר שלו את אותה הייחודיות היא דבר שחייב להיות קיים ברשימת היכולות שיוצרת העדפה די ברורה עבור בונה אתרים כזה על פני כל השאר.

אתר שגוגל יאהב

כל בונה אתרים יודע כי בניית אתר שאותו בונים מן ההתחלה הוא כזה שעליו כדאי ורצוי מאוד לעשות עבודה שמותאמת לכל הדרישות וההעדפות של מנוע החיפוש גוגל. דבר זה כולל גם את היות האתר עם תשתית קידום נוחה, גם עם תוכן מקורי ורלבנטי וגם אתר שבו כל דף ודף נטען בצורה יחסית מהירה. בונה אתרים שיודע לבנות אתרים כאלה יהיה הרבה יותר מבונה מוסמך, אלא בונה אתרים שיודע ליצור אתר שלגמרי עושה את העבודה.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button