קידום בגוגל – מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן
קידום בגוגל הלכה למעשה הוא קידום האתר כך שיופיע בתוצאות הגבוהות בחיפושים בגוגל. גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר, יכול לעתים "לחרוץ גורלות" כאשר מדובר בקידום האתרים השונים ולכן חשוב שכל בעל אתר יבין מהו קידום אתרים, מהן האפשרויות הקיימות בפניו וגם כיצד יוכל לבחור איך לקדם את האתר שלו. מבחינת קידום, אפשר לקרוא על קידום אורגני, קידום ממומן וכל מי שמחזיק באתר יעשה טוב אם יבין מה ההבדל בין השניים ויבחר רק בחברה מצוינת להתקדם יחד איתה.
מהו קידום אורגני?
קידום אורגני הוא קידום טבעי. האלגוריתם של גוגל בוחן כל הזמן את האתרים השונים שעלו לאוויר ומנסה לזהות אלו מבניהם רלוונטיים יותר לחיפושים שמבצעים הגולשים ואלו פחות. כאשר יש באתר מידע שיכול להיות רלוונטי לתוצאות החיפוש וישנם קישורים שמצביעים על כך, האלגוריתם יכול לזהות זאת ולהעלות את האתר. קידום שכזה בגוגל יתבצע דרך העלאת תכנים לתוך האתר, יצירת קישורים, התאמת האתר כך שיזוהה על ידי מנוע החיפוש ועוד.
מהו קידום ממומן?
קידום ממומן בגוגל הוא קידום בתשלום אשר על פניו הרעיון שלו נשמע פשוט מאד. בעל האתר יכול לבחור לשלם כסף לגוגל על מנת לשים מודעות וכל עוד הוא משלם המודעה פועלת. רעיון זה דומה מאד לרכישת מקום פרסום בעיתון או בכל מדיה אחרת. אבל גם את הקידום הזה יש לדעת כיצד לבצע וזאת כדי לא להפסיד את כל הכסף בלי להשיג את התמורה הראויה. קידום בגוגל מסוג זה יכול להישמע פשוט וקל אך בפועל ישנם גורמים רבים שיש להתחשב בהם כדי שהוא יצליח להביא לתוצאות הרצויות ממנו.
קידום בגוגל – מהי השיטה הנכונה עבורכם?
השיטה הנכונה עבורכם לביצוע קידום בגוגל תלויה במרכיבים רבים כולל כמה זמן יש לכם כדי להתקדם בגוגל, מהו התקציב העומד לרשותכם ואפילו מהו סוג האתר שאתם מנסים לקדם. חברה לקידום אתרים בגוגל תוכל לבחון יחד אתכם מהי הדרך הטובה ביותר להתקדם כאשר ייתכן שההחלטה שתתקבל היא לשלב בין הקידום האורגני לבין הקידום הממומן.