אוטו לא מניע? 5 סיבות surprising שלא חשבת עליהן
מה לעשות כשאוטו לא מניע? 6 טיפים שלא חשבתם עליהם!
אה, האוטו שלכם לא מניע? זהו, שהיום הוא יום רע במיוחד, נכון? לא משנה אם זה קר מדי, חם מדי או פשוט יום גשום, ברגע שאין כאן הד קלאסי של מנוע חיוני, כל התוכניות שלכם מתפוגגות. אבל אל דאגה! יש לי כאן כמה טיפים שאולי לא חשבתם עליהם. אז לפני שאתם ממהרים לשלוח את האוטו למוסך, בואו נבדוק איך אפשר להחזיר את המנוע לחיים ולמנוע מכם פיננסיים בגיחה קטנה.
1. האם הפלאג בעצמו יכול להיות הבעיה?
נכון, זה נשמע כמו פתיחה של בדיחה, אבל הפלאגים (וריאנט של מהנדסי רכב קלאסיים) יכולים לעזור לכם רבות. אם האוטו לא מניע, אחד הדברים הראשונים לבדוק זה את הפלאגים. לא, אני לא מתכוון לסינתזה ולתחום הקוונטים – הפלאגים שמתחברים במנוע. אם הם מלוכלכים או פגומים, זה עלול לדפוק את כל הסיפור.
איך יודעים אם הפלאג זקוק להחלפה?
- אם יש טפטוף של דלק עליהם.
- אם הם שחורים או חרוכים.
- אם יש להם חורים (לא יגיעו לשום מקום טוב).
סביר להניח שאחרי כל זה, הראשון שתפגשו לא יהיה חולה, אלא פלאג היישר מההיסטריה.
2. הסוללה נמאסה עליכם?
הסוללה היא בהחלט אחת האחראיות העיקריות על תקשורת עם התנע. אם הסוללה מתה, אתם יכולים לשכוח מהכול. תנסו לבדוק אם יש צליל של "ביפ" כשהקלדתם את המתנע. אם יש שקט מוחלט, אז 98.7% שהסוללה מעייפה.
שלושה סימנים שהסוללה מתה:
- כשהמנורות הפנימיות שלכם מזכירות חג מולד.
- כשהאוטו שלכם עושה את עצמו כקולנוען עם "אפקט הסינמה" – מתאמץ להניע.
- כשהמכשור שמראה לכם את מצב של הסוללה – בוכה.
אם אחד מהסימנים הללו מתגשמים, זה הזמן לקנות סוללה חדשה או להתחבר למכונית של חבר טוב.
3. דלק? או ליתר דיוק: לא דלק?
זה אולי נשמע כמו בדיחה רעה, אבל דלק פגום או שהמיכל ריק הוא הבדיחה הכי מפורסמת בתעשיית הרכב. לפני שאתם מתחילים לבדוק מנועים או מערכות תכנה, תוודאו שאין קשר בין האוטו שלכם לפרסומות של דלק.
איך תדעו אם הדלק הוא העניין?
- לא רק שהמיכל ריק – אם יש ריח של דלק באוויר, זה סימן שמשהו לא בסדר.
- אם הייתם במוסך ואמרו לכם שדלקים לא תמיד מקדמים אתכם לעבר המטרות שלכם.
- שאלת מיליון הדולר: מתי בפעם האחרונה שמחט הדלק לא היה מרצד?
לאור זאת, לגזור על עצמכם טיול לתחנת דלק יכולה להיות האפשרות המשלמת.
4. חיבורי חשמל? לא לחינם!
אם כל מה שהפקדתם הוא המנוע, אתם עלולים לחכות יום שלם. בעיות בחיבורים החשמליים יכולות להיות הכל מהקצוות השחורים למעבדות המרכזיות, תלוי מה אתם צריכים. אם יש פה תחושה של סטירת לחי, כנראה שזה זמן לבדוק את החיבורים.
מה לבדוק בחיבורים החשמליים?
- קורוזיה! זהו אויב ישן וחתרני.
- חיבורים רופפים – כל חיבור כזה יכול להרגיש כמו מסיבת זוגיות בלתי רצויה.
- פינים שבורים במקלטים – לא בדיוק מנהג מרהיב.
שימו לב! אם אתם לא יודעים מה לעשות אלא סתם חובבנים, אל תבקשו לשוב את הרכבים שלכם דפוקים.
5. מערכת ההצתה: המעלית האדומה?
תגובה לא נכונה מהמערכת ההצתה יכולה להרגיש כמו פארקל השיק לוק. אם לא מדליקים את הדלק, בנאדם אמיץ, נער יקר, אנשי קומנדו, לא נתקעים כאן באטרקציה!
מה לבדוק במערכת ההצתה?
- כיוון שתנגדו להגיד לנו לא – ממד חוטי שינוי השימוש יכול להיות בעייתי.
- אולי מישהו נעלם עם מקדח האותות? שימו לב לקודים!
- ובבקשה, תוודאו שאין קופות עקשניות גרועות! הם מקדרים את ההשפעה.
זכרו, אם אתה במצב ביש, ייתכן שכדאי לחכות למומחה!
6. פנו לצוות המומחים – אולי זה הזמן?
אם נוכחתם לדעת שאף אחד מהטיפים שלי לא עזר והאוטו שלכם עדיין מתנהג כאילו פנה מאונו קזחסטן, אתם בהחלט צריכים לפנות לצוות המומחים. לא, זה לא חייב להיות במוסך הראשון שאתם רואים. חפשו ידיד טוב או בקשו המלצות.
מה לשאול את המומחה לפני הליך התחבורה?
- האם יש לכם ציון לשבח או מחמאות ברשומות?
- תמונה של האוטו שלכם, עדכוני דחיה כשלחץ.
- תשובות מהירות ושכיות זיכרון – אל תתעכבו על העבר!
הניסיון