עסקים ופיננסים

גלה את 12 כללים לחיים שישנו את עולמך

12 כללים לחיים שהייתם רוצים לדעת בגיל 20

לאחר שנים רבות של חוויות, אכזבות, הצלחות וכישלונות, אני כאן כדי לשתף אתכם ב-12 כללים לחיים שלמדתי בדרך. ככל שנשמע את זה קלישאתי, יש משהו מעניין בעובדה שבסופו של דבר, כל מה שנשאר לנו זה האמת הפשוטה והציורית שעולה מתוך הניסיון שלנו. תתכוננו להצצה לעולם המורכב של החיים!

אז מה עושה את הכללים הללו לכה חשובים?

אני מניח שכולכם מכירים את המשפט "קשה באימון, קל בקרב". בצורה דומה, החיים הם האימון – הקשיים והאתגרים הם בית הספר שלנו. והכללים כאן הם הלקחים שלמדנו במהלך הדרך. אז בואו נתחיל!

1. תפסיקו לדחות – תתחילו להתאמן!

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "אחחח, מחר אעשה את זה"? דחיינות היא כמו עשן: היא יכולה להיראות טוב, אבל בסופו של דבר היא רק מוכיחה שאנו לא מתקדמים. למה לא להתחיל היום? כל מה שצריך זה לפתוח את הדלת ולצאת לדרך. מתי נדבר על המסעות שלנו אם נחליט לחכות?"

2. חפשו השראה ברגעים לא צפויים

אנחנו חיים בעידן של מידע, ועדיין לפעמים אנו מתקשים להיתקל ברגעים מעוררי השראה. בגיל 20, תדאגו להיות פתוחים! קראו ספרים, צפו בסרטים, הקשיבו למוזיקה. בכל מקום סביבנו עשויות להיות התעוררויות שמחכות לגלות אתכם!

3. כסף – אין כמו אהבה, אבל אל תשכחו לשים בצד!

זוכרים את המשפט "כסף לא קונה אושר"? נכון, אבל הוא בהחלט קונה חופש! לעולם אל תשכחו לחסוך – גם אם זה רק כמה שקלים בחודש. במקרה הגרוע, תוכלו לקנות פיצה גבינה אחרי יום קשה!

4. פיתוח אישי – כי לא נועדנו להישאר באותה נקודה

בחיים יש לנו הזדמנות ללמוד ולהתפתח בכל רגע. קחו עם עצמכם מנטור או מומחה, או פשוט שימו לב לתגובות ולמחשבות שלכם. האם הפעם הזו יכולה לשפר אתכם? שפרו את עצמכם ככל שתוכלו!

5. הכירו בחשיבות החברים

בגיל 20, החברים הם לא פחות ממשפחה. הם הם שפוגשים אתכם בכל רגע, ויוצרים את הזיכרונות הכי יפים. אל תשכחו להקדיש להם זמן, כי כשאתם תצטרכו, הם יהיו שם בשבילכם!

6. מכשלונות לומדים, לא מתייאשים

מתוך שערי הכישלון צומחות ההצלחות. נפלתם? אל תתנו לזה להשפיע עליכם – קחו את הלקח ותעשו את זה שוב, יותר טוב! הרי גם המקצוענים והאלופים לא הצליחו ברגע הראשון שלהם!

7. המשפטים שיצילו לכם את החיים

  • כשהחיים נותנים לך לימונים… תכין מהם לימונדה!
  • אם אתה לא נופל, אתה לא מתאמן כמו שצריך!
  • בשביל להצליח, צריך להיות מוכן להיכשל.

8. פסק זמן – דבר חשוב בחיים

לא משנה כמה תתאמצו, לפעמים אתם צריכים לעצור ולנשום. קחו פסק זמן מהמרוץ, תנו לעצמכם את הזמן לצמוח, לנשום ושוב לצמוח. זה לא היה קל בדור שלנו, אבל אתם תרגישו את היתרון!

9. התמקדו במטרות קטנות

לגדול זה נהדר, אבל מטרה אחת ענקית יכולה להרגיש כמו הר ההימלאיה. تقسیمו את המטרה הגדולה לחלקים קטנים, כך תוכלו לחגוג את ההצלחות הקטנות שלכם בדרך. לאט לאט זה מצטבר!

10. הומור – זה הדבק של החיים

אל תהיו קפדניים מדי! חיוך או בדיחה טובה יכולים לשנות את האווירה לחלוטין. פנקו את עצמכם במעט צחוק! זה חשוב לבריאות הנפשית והרגשית.

11. גלו אמת בתקשורת עם עצמכם

היו כנים עם עצמכם! לא הכול מושלם – גם לא אתם. תכירו בנקודות החוזק והחולשה שלכם ואל תחששו לדמיין מה הייתם רוצים להשתפר בו!

12. תן לעצמך לגורם את החיים המוצלחים

אף אחד לא יחיה אתכם את החיים שלכם. קחו אחריות על הבחירות שלכם והיו משוכנעים שאין נכון או לא נכון, אלא מה שמתאים לכם! תוכלו לחלוק את זה עם אחרים, אבל בסופו של דבר אתם הם הדייגים של חייכם.

שאלות ותשובות:

  • מה לעשות כששוכחים את הכללים? חזרו לקרוא את המאמר הזה!
  • האם כללים אלה נועדו לכל גיל? בהחלט, אבל בגיל 20 זה הזמן ליישם אותם!
  • איך שומרים על מוטיבציה? חפשו השראה בכל מקום!
  • מה כדאי לעשות כשמרגישים תסכול? קחו פסק זמן – זה ממש יעזור!

לסיכום, הכללים האלה לא נועדו להיות מתכון

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button