משפטי

הגלו איך סוף כל יום ספר משנה חיים

בסוף כל יום ספר: איך למנף על פי דין את מה שעשיתם?

יש משהו קסום באימון יום יומי של להתארגן, לסיים את הריצות של היום, ואת הסוף – לשבת עם כוס קפה ולטפח את המחשבות. ברגע הזה, כשאתם סבורים שהיום הזה עבר, והכל כבר מאחוריכם, גיליתי שאת גילוי זה אני מתכוון לגלות לכם. גם ברפלקציה של היום יש לא מעט ממד משפטי, והאמת, אם תחשבו על זה, זה הרבה יותר מצחיק משתחשבתם. תעלול משפטי? לא, אני לא מתכוון לרמאויות כמו ש"שטיינברג בת זוגתו שילמו רבע מיליון ש"ח כדי שהחלפת שם משפחה תתבצע בהצלחה." אנחנו מדברים כאן על משהו הרבה יותר פשוט… מתודולוגיה לסיכום יומי!

למה לסכם יומיים? למי זה בכלל חשוב?!

האמת היא שזה אמנם קל ופשוט, למעט העובדה שזה חשוב! לא מאמינים לי? הנה כמה סיבות שיגרמו לכם להשתכנע לשבת עם מחברת בסוף כל יום:

  • שיפור ביצועים: כמו בודוק של ריצה, גם כאן דוח התקדמות יכול לגרום לכם להגיע לתוצאות טובות יותר.
  • מניעת טעויות: כשיש לך יומן, קשה לך לשכוח מה עשית ומה לא עשית. כלומר, פחות טעויות משפטיות בשדה הקרב!
  • פיתוח עצמי: אם אתה לא יודע מה עשית אתמול, איך תדע איך להתקדם מחר?

איך עושים את זה נכון? 5 צעדים פשוטים!

1. תכינו את הכלי הרלוונטי

תתפלאו, אבל יש אנשים שאני מכיר שעדיין סומכים על דפי נייר. מה אני אגיד, יש כאלה שחיים בסרט של המאה ה-20! תבינו, יום המאה ה-21 הוא דיגיטלי. תנו לעצמכם מקום לשמור את כל הרעיונות, המחשבות וההצלחות באיזשהו כלי נוח – זה יכול להיות אפליקציה בטלפון או פורמט דיגיטלי שמותאם אישית.

2. תאמו זמן קבוע

התמדה היא שם המשחק. תאמו פגישה עם עצמכם בסוף כל יום – כשתשבו לראות סרטים זה יהיה קל יותר להרגיש את השקפתכם על כל מה שעשיתם. ובכן, להרגיש שחקן בסרט איכותי, ולא רק עוד דמות בתחום המשפטי.

3. מסכמים – גם בהומור!

שמו לעצמכם חוקים משעשעים בעת תהליך הסיכום. לכם יכול להיות הפורמט הבא: "מה עשיתי היום שהייתי יכול להפוך לאגדה?" או "האם ביום של היום, שכנעתי את עצמי להפסיק להתנהג כמו עו"ד מתוסכל?" כך תראו את המציאות באור חיובי.

4. היו אובייקטיביים!

כשאתם מתעדים את יוםכם, חשוב שתשמרו על אובייקטיביות. אין צורך לכתוב הכול בכפית של סוכר – גם תקלות והכישלונות צריכים להיכנס ליומנכם (ואם אפשר לשים קו חיוב על כישלונות – מה טוב).

5. משתפים!

מיהו הקהל שלכם? זה יכול להיות החברים, המשפחה או אפילו שופט יקר שאתם מכירים (ניתן לנסות לשלוח אליו סיכום יומי עבורם?) – תשתמשו למען המהות של סיכום, בנה את הקשר עם הסובבים אתכם!

אלו שאלות יכולות להנחות אתכם? מה שחשוב לדעת!

כדי להפוך את הסיכומים שלכם ליותר מעניינים, הנה כמה שאלות שאתם יכולים להשתמש בהן:

  • מה היה הרגע 'המפחיד' שאתה עשית היום?
  • מה היה המשפט שהכי רחוק מלהיות משפטי שיצא מפי?
  • כיצד מתודולוגיה זו שיפרה את מצב רוחך?
  • מה התפיסה שכרגע נמצאת לך בראש?
  • מה היית משנה אם היית יכול לחזור לשעה אחת אחורה?

לקחים חשובים – לא רק מסיכום, גם מהחיים!

כמ lawyering, אני מתכוון שהחיים שלנו מעוצבים מלא במידע. כעת, מתגעגעים לבית המשפט, הפסקה של המתמחה המפחיד, ולהחזיר אותו לשלווה מיום סיכום. לסיכום, שיטת הסיכום של יומכם היא כלי עוצמתי לשיפור ביצועים ולפיתוח אישי, והכול משולם בקפה! מי אומר שיותר טוב להיות במשרד מאשר להיות עם כוס גדולה, מדברת על טיול משפטי שהשתבש?

אז תנו לבוקר לבוא, ומוצ"ש מגיע – לא לשכוח נחיצות אישית לעשות חושבים. להרגיש חזר הבית ולא במשרד, ללמוד ולהבין אם אנו משנים את פני השנתיים הבאות, ואם נמשיך להתעקש על הקשיים. תשאלו את עצמכם בסוף כל יום… מה חדש? מה החלום הבא? ובכן, תסכמו – בסוף אתם תגלו שזו הדרך לרואים את גאונותכם!

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button