אינטרנטכלליעסקים ופיננסים

הר הכסף 2 – שדרוג גרסאות לטובת אזרחי ישראל

במשך שנים ארוכות, המערכות הפיננסיות והבנקאיות של מדינת ישראל, שלטו ביד רמה על כלל המידע האישי והכלכלי של כולנו. לעיתים, בצורה הרבה יותר מתוחכמת ומתקדמת מאשר המדינה הצליחה לבצע את פעולת הפיקוח הרגולטורית. ועל כן, הציבור מצא עצמו חסר אונים על מול פעולות של גופים חזקים ועוצמתיים. כדי לעצור את התופעה ולהחזיר את הכוח לידי האזרחים, נוצר במשרד האוצר מנוע החיפוש הר הכסף 2 ובו ניתן לקבל נגישות אל כלל המידע השייך לחשבונות של האזרחים בחברות אלו, בלחיצת כפתור אחת.

מה הוא מנוע חיפוש הכספים הר הכסף 2?

מנוע החיפוש האינטרנטי, הר הכסף 2 מבצע פעולות חיפוש שנוגעות ל:

  1. חשבונות בנקים ללא תנועה – שנים ארוכות שאתם לא זוכרים את מספר חשבון הבנק איתו עבדתם במהלך השירות הצבאי. ייתכן ויש שם כספים שאתם לא מודעים אליהם והם יכולים לשרת אתכם נאמנה היום.
  2. חשבונות בחברות ביטוח – ביטוח המנהלים אותו פתחו לכם אנשי הצוות בחברה הראשונה בה עבדתם, יכול להיות מקור פיננסי רווי, גם שנים לאחר מכן. ואתם ממש רוצים להיות מודעים לכספים ששוכבים שם. 
  3. קרנות ופיקדונות נזילים העומדים לרשותכם – כל קרן חסכון שאי פעם פתחתם לעצמכם או שנפתחה על שמכם מסיבות שונות ומשונות, תעלה בתוצאות החיפוש ותקרב אתכם בעוד צעד אחד לאחזקה של כלל הנכסים הפיננסיים שלכם.

מתוך המידע אפשר להוציא תוצרים מדהימים

שם ומספר תעודת זהות. שני פריטי המידע הבסיסיים האלו יכולים להעניק לכם גישה (ביחד עם עוד כמה פריטי מידע מזהי מחייבים, לשמירה על הפרטיות) למידע רב עוצמה על היכולות הכלכליות שלכם בהווה ובעתיד לבוא. כל שאתם צריכים לעשות הוא לקחת את האחריות בידיים שלכם ולטפל בתוצאות החיפוש באופן אישי. ואם אתם לא בטוחים שמצאתם את כל המידע שקיים, ייתכן שמדובר על טעות אנוש. גם אותה ניתן לתקן על ידי חקירה מוקפדת יותר, אותה יבצעו עברכם אנשי המקצוע הכי טובים ומנוסים בתחום, שיכולים לקבל גישה למידע פיננסי בצורה מקצועית יותר.

Tags

מאמרים דומים

Back to top button