מוכרת: כיצד להפוך את המוצר שלך למבוקש ביותר
המסלול המוזר להצלחה פיננסית
אם מישהו היה אומר לכם לפני כמה שנים ש"כסף לא grows on trees" היא לא רק קלישאה נבובה אלא שיטה מדויקת לגידול הון אישי, הייתם צוחקים על כך. תקלות מחשבתיות הן בולטים בעולמות פיננסים, ואם לא תתמודדו עם המידע המבלבל, תמצאו את עצמכם רוכבים על רכבת הרים פיננסית – עם כרטיס ללא החזר.
האם אפשר באמת להרוויח כסף בעבודה במכירות?
בעידן שבו תאגידים רואים במכירה את נשמת אפם, כל מכירות מקבלות טוויסט עלילתי שלא הייתם משערים. אין ספק שהמכירות יכולות להיות המפתח להצלחה פיננסית, אבל מה אם הסוד טמון בדרכים שאנחנו לא רואים? נבחן את זה.
- תובנת מכירות: לא כל מי שמדבר יכול למכור. החוכמה היא בשיחה, ולא בקמפיינים.
- טעויות נפוצות במכירה: תאמינו, יש אנשים שמנסים למכור דגים לחקלאים.
- הזדמנויות: פניות חוזרות לאנשים שסתם צפו במוצרים שלך – זה בהחלט מסלול גאוני.
במה שונה מכירה מהשקעה? נצא מהבור בחריצות!
אז מכירה היא לא השקעה פשוטה. אם תתבוננו היטב, תבינו שמכירות צריכות להיות השקעות בעבודה עם אנשים. אתם לא מכתירים מעבידים אלא מייעצים! במקום לשים רגליים למדף מרהיב, קחו רגע לנשום ולהקדיש את הזמן להקשיב לצרכים של הלקוח שלכם.
מה עוזר לעשות מכירה אפקטיבית? 5 דברים שאתם חייבים לדעת!
כדי ללטש את יכולות המכירה שלכם, יש דברים ממש חשובים. הנה חמשת הזהובים שלנו:
- הקשבה: לא רק לשאת דיבורים על המוצר שלכם!
- להיות אותנטיים: אנשים רוצים לקנות מאנשים, לא ממכונות משומשות.
- לפתח אמון: זה לא קל, אבל גם לא בלתי אפשרי. בגובה העיניים!
- לא לפחד מכישלון: כל הלקוחות אפשריים הם גם לקוחות שיכולים לא לרצות לקנות. זה בסדר!
- ציוד מבריק: לא, אנחנו לא מתכוונים לשיניים – דמויות מכירה חיות נחשבות לציוד חשוב ( !
שאלות שנשאלות לעיתים קרובות
1. האם עלי להיות מומחה בתחום כדי למכור? לא, אבל קצת מידע זה תמיד טוב!
2. מהו החלק הבעייתי במכירות? לעיתים קרובות האגו שלנו עושה בעיות.
3. האם התקציב חשוב? כן, אבל צורת ההתנהלות יותר.
4. מה מונע ממני להצליח במכירות? פחד מכישלון וחוסר ביטחון.
5. איך אני יכול לשפר את כישוריי? התאמנו עם אנשי מכירות שונים והעשירו את הידע שלכם.
המצב בשטח: למה כולנו פועלים כמו כבשים?
אם תתבוננו סביבכם, תראו חברים שממשיכים בעבודות משעממות שלא מובילות לשום מקום. כספים נכנסים ויוצאים כמו שוטף בבית ספר. הפרדיגמה הזו נושאת בחובה סכנות אמיתיות. מה שנדרש זה לחשוב מחוץ לקופסה!
- שיווק דיגיטלי: אל תחכו לרגל החורגת שתזקוק לעסק שלכם; בנו קשרים דיגיטליים.
- שיווק אישי: הכירו את עצמכם, ואז הכירו את הלקוחות שלכם!
- חשיבה אסטרטגית: מתי בפעם האחרונה שאלתם 'מה עתיד העולם?'
תודה לך, אינטרנט?
כמובן שהאינטרנט הפך את נסיעת המכירות שלנו לסיפור קסום – קל יותר ליצור קשרים, אבל קשה יותר למכור. מעבר לכסף שזרם, המחסום הגדול הוא הידע שמגיע עם הפוטנציאל להביא לאנשים שאנשים ממתינים לא מכירים.
אז איך בונים הכנסות ממכירות שלא יפסיקו לגדול?
חשוב שזה לא מרגיש כמו גזירת דין. האמת היא שנכנסות חזקות משולבות עם קווים יחודיים והכנסות עולות לא יפסיקו לגדול!
- תשקול לצמוח: אמנם לא נגררים בגוף ראשון, אבל שיווק ותודעת לקוח הם דברים שלא טועים.
- ודא את מה שאתה לבד: בינה מלאכותית מפתיעה; אל תיתה מוודאים מה היא תביא!
עכשיו אנחנו מגיעים לסוף המאמר, אבל רק אתם תחליטו אם להפסיק כאן או להמשיך לחפש את המשקעים הכספיים שכולנו רוצים להיות חלק מהם.
אז קדימה! צעדו בכיוונים חדשים בשוק העבודה והבנתם את הכוח של מכירות – כי יש כסף ושווה להשקיע בו. למה? כי כסף שווה כסף, הורים תמיד עבּד הנֶחשל.