כללי

פיתוח אב טיפוס – כיצד זה נעשה?

אבות טיפוס הם השלב הראשון בתהליך פיתוח מוצר. הם עוזרים להבין איך מוצר יעבוד ואיך זה יהיה להשתמש בו.

תהליך יצירת האב-טיפוס אינו רק יצירת אובייקט; זה גם לוודא שיש לך את כל המידע הדרוש לפיתוח המוצר שלך ושתוכל לבדוק רעיונות או תכונות חדשות מבלי שתצטרך לבצע השקעה גדולה.

פיתוח אב טיפוס נעשה בשלושה שלבים עיקריים:

1) צור אב טיפוס באמצעות תוכנת מידול תלת מימד כגון 3ds Max, Maya או Blender

2) בנה אבות טיפוס פיזיים עם קרטון, לוח קצף וחוט

3) בדיקת אבות טיפוס עם משתמשים

פיתוח אב טיפוס הוא תהליך שלוקח בחשבון את צרכי הלקוח ובעל המוצר. זה כולל עיצוב, פיתוח, בדיקה ושכלול של אב טיפוס. זהו אחד השלבים החשובים ביותר בפיתוח מוצר או שירות.

התהליך מתחיל בביצוע מחקר על מה נחוץ ממוצר או שירות, וכן באיסוף מידע על אופן השימוש בו. המחקר יכול לכלול ראיונות עם משתמשים פוטנציאליים, תצפית וסקרים. לאחר שהדבר נעשה, הגיע הזמן ליצור עיצוב עבור אב הטיפוס אשר ישמש לבדיקת השימושיות שלו על ידי משתמשים פוטנציאליים. העיצוב צריך לכלול גם מושג כמה זמן ייקח לכל חלק באב הטיפוס לפתח. זה עוזר להערכת עלויות אשר בתורה עוזרת בתקצוב עבור הפרויקט אשר בסופו של דבר נקבע לפי משך הזמן שלוקח ליצור כל פיסת תוכן/אב טיפוס. לאחר יצירת החלקים הללו הם מורכבים על מנת לבחון את הפונקציונליות שלהם לפני המעבר לשלבי חידוד וייצור שבהם. פיתוח אב טיפוס הוא תהליך של יצירת אב טיפוס או מודל של רעיון, מוצר או תהליך. הוא משמש בתחומים רבים כולל הנדסה, אדריכלות, עיצוב תעשייתי ושיווק. מידע נוסף באתר Anyapp

 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button